Miközben Magyarországon tavaly több mint 4 százalékkal esett vissza az új autók értékesítési aránya, a Magyar Suzuki Rt. piaci részesedése közel 20 százalék volt, ami 3,4 százalék növekedést jelentett a 2004-es évhez képest. A jó eredményt foleg az új Swift piacra dobása hozta, melybol belföldön 18 ezer darabot értékesítettek. A Swift nemcsak itthon, hanem világszerte is nagy siker, Ausztráliában, Kínában, Indiában és Japánban „Az év autója” címet is megkapta. A hazai Suzuki-gyár – amely nemrég mutatta be legújabb modelljét, az SX4-est – nem ül a babérjain. A marketingszakemberek a kis és az alsó-közép kategória közé beékelodött résmodellt „X-over revolution”-nak nevezték el: az autó többféle kategória legjobb összetevoit próbálja ötvözni. Ezért aztán a hátsó lábtér és a vállszélesség is nagyobb, mint a Swift esetében, a minoség pedig, ha lehet mondani, még jobb lett. Az SX4-es vitathatatlanul legérdekesebb muszaki újdonsága az automata, illetve a kapcsolható négykerék-meghajtású eroátvitel. Az alapállásban elsokerék-meghajtású autó, a kerekek kipörgésekor automatikusan nyomatékot juttat a hátsó kerekekre. Az összkerékhajtást rögzíteni is lehet, amely azonban 60 km/óra sebesség fölött visszaáll automatikus üzemmódba.