Komolyabb terepezésre az SX4-es viszonylag kis hasmagassága miatt nem alkalmas, téli útviszonyokkal és kisebb dagonyákkal azonban elég jól elboldogul. Az SX4-est három felszereltségi szinttel, két egymástól eltéro külalakkal gyártják: sportos szabadidojármuként vagy egyszeru személyautós fazonnal kerül forgalomba. Annak érdekében, hogy a hátsó ülésen helyet foglalók se maradjanak ki az utazás vizuális élményébol, a hátsó üléssort magasabbra szerelték, a bovítheto csomagtér alaphelyzetben 270 literes.
A kizárólag csak elsokerék-meghajtású, két elso légzsákkal és blokkolásgátlóval felszerelt alaptípust 1,5 literes, 99 lovas benzinmotorral 2,7 millió forintért árusítják. Motorválasztáskor szóba jöhet még az 1,6 literes, 107 lóeros VVT benzinmotor, és egy 280 Nm-es dízel aggregát is 120 pacival, négykerék-meghajtással vagy anélkül. Az SX4-eshez rendelhetünk hat légzsákot, automata légkondit és váltót, elektronikus menetstabilizálót vagy akár ülésfutést is. Így aztán, ha az extrák választásakor minden rublikát beikszeltünk a megrendelolapon, ráadásul vonzódunk a dízelmotorhoz, a pénztárosno szelíden csak ennyit fog mondani: 5,1 millió forintot kérek.
A Suzuki kizárólag Magyarországon gyártja az SX4-est, az idén 60 ezer darabot, melynek egyharmada FIAT Sedici felirattal fog majd legördülni a futószalagokról. (x)