Mint arról korábban írtunk, a második világháborús propagandát követő leghatékonyabb huszadik századi manipulációs marketingstratégia a „meleglobbi” programja, amely igazi globális sikereit korunkban, a woke mozgalomban kiteljesedve éri el. Ez akkor is így van, ha az elmúlt néhány hónapban, Donald Trump megválasztása óta történtek kísérletek ennek leleplezésére és legalább részleges feltartóztatására.
David Kupelian amerikai neokonzervatív szerző The Marketing of Evil (A gonoszság marketingje, WND Books) című műve részletesen elemzi az elmúlt négy évtized gondosan felépített kampánysorozatát. Kupelian könyve 2005-ben jelent meg először, és azóta számos kibővített, aktualizált változatban jelent már meg. A szerző szerint a nyugati társadalmakat alapvetően átformáló mozgalom célkitűzései nem állnak meg az életmód szabad megválasztásánál, hanem ennél sokkal mélyebb, civilizációs fordulatot szeretnének elérni.
A hetvenes években még úgy tűnt, hogy a szexuális devianciák a homoszexuális aktivisták törekvései ellenére minden korábbinál nagyobb társadalmi elutasítottságba ütköznek.
„A Sátán újra a Földön lakik, és számos emberi testet öltött magára”
Németh Sándor beszéde az október 7-e utáni Izrael melletti szolidaritási tüntetésen »
Emlékezés az aradi hősökre
Kik érted haltak »
Kicsoda Charlie Kirk, Trump titkos fegyvere?
A 31 éves evangéliumi keresztény influenszer, aki egyetemisták millióit mozgósította a választások előtt »