Influenszernek nevezzük azt a közösségi médiában jól ismert személyt, aki véleményével képes befolyásolni a követőtábora döntéseit, életmódját és vásárlási szokásait. Nem véletlenül tartják véleményvezéreknek is őket. Digitális tartalmaik révén amolyan két lábon járó, élő reklámként funkcionálnak, hiszen alapvetően saját vagy céges terméket, szolgáltatást promóznak a nagyközönség felé.
A népszerűsítés történhet egy fényképes bejegyzésben, esetleg egy hosszabb videóban, vagy akár egy nyereményjátékkal párosítva is.
A legfontosabb, hogy olyan termék kerüljön reflektorfénybe, ami érdekelheti az érintett követőtábort. Egy autós influenszer teljesen feleslegesen próbálna konyhai robotgépet népszerűsíteni, hiszen a követőit nem ilyen termék érdekli. Azonban, ha a kertészkedés szerelmesei megtudják, hogy milyen tápoldatot használt a kedvenc kertészük a gyönyörűen virágzó rózsa gondozása során, feltételezhetően kipróbálják a csodaszert.
A szellem erejével: az okkultizmus harca a kereszténységgel
Mítoszoktól, misztériumoktól és babonaságoktól sűrűn átszőtt szellemi-vallási közegbe robbant bele a kereszténység »
Pünkösd után: a karizmák titkai
Hogyan alakult a Szentlélek ajándékainak megítélése az elmúlt 2 ezer évben »
Nők a pünkösdi mozgalomban
Növekvő szerepvállalás és alakuló trendek az Egyházban »