Influenszernek nevezzük azt a közösségi médiában jól ismert személyt, aki véleményével képes befolyásolni a követőtábora döntéseit, életmódját és vásárlási szokásait. Nem véletlenül tartják véleményvezéreknek is őket. Digitális tartalmaik révén amolyan két lábon járó, élő reklámként funkcionálnak, hiszen alapvetően saját vagy céges terméket, szolgáltatást promóznak a nagyközönség felé.
A népszerűsítés történhet egy fényképes bejegyzésben, esetleg egy hosszabb videóban, vagy akár egy nyereményjátékkal párosítva is.
A legfontosabb, hogy olyan termék kerüljön reflektorfénybe, ami érdekelheti az érintett követőtábort. Egy autós influenszer teljesen feleslegesen próbálna konyhai robotgépet népszerűsíteni, hiszen a követőit nem ilyen termék érdekli. Azonban, ha a kertészkedés szerelmesei megtudják, hogy milyen tápoldatot használt a kedvenc kertészük a gyönyörűen virágzó rózsa gondozása során, feltételezhetően kipróbálják a csodaszert.
Tökfejek, boszorkányok, szellemek és csontvázak: honnan ered a Halloween valójában?
Több ezer éves hagyományokból épül fel a pogány szelleműző ünnep »
‘56 egy párizsi gyermek szemével
Külföldön is hatalmas izgalommal követték az akkori eseményeket »
Újév, rettenetes napok és a bűnbánat ereje
A rós hásánát követő időszak a önvizsgálat, bűnbánat, bűnvallás és a megtérés ideje »