Kelet-Európában másfajta reklám kell, mint nyugaton. A nyertes plakát felirata: Jöjjön el, és nézze meg a Big Brother 40 éves epizódját!
Nem véletlen, hogy idén is egy ilyen munkát jutalmaztak a legtöbb Arany Dobbal. A prágai Kommunizmus Múzeum számára a Leo Burnett nemzetközi reklámügynökség prágai irodája által készített plakátsorozat fekete humorú hangvételével méltán érdemelte ki a fődíjat, és tette az ügynökséget az Év Ügynökségévé térségünkben. A plakátokon a szocreál stílusban készült képekhez egy-egy blikkfangos mondat járult, például: Jöjjön el, és nézze meg a Big Brother 40 éves epizódját!
Az évek óta tendenciaként megjelenő lengyel és cseh dominancia idén is megmaradt, viszont néhány magyar ügynökség is díjakkal térhetett haza – igaz, "angolszászosabb" reklámokkal.
A szellem erejével: az okkultizmus harca a kereszténységgel
Mítoszoktól, misztériumoktól és babonaságoktól sűrűn átszőtt szellemi-vallási közegbe robbant bele a kereszténység »
Pünkösd után: a karizmák titkai
Hogyan alakult a Szentlélek ajándékainak megítélése az elmúlt 2 ezer évben »
Nők a pünkösdi mozgalomban
Növekvő szerepvállalás és alakuló trendek az Egyházban »