A cég képviselője szerdán bejelentette, hogy a holland közül a Feyenoorddal és a Vitesse-szel már meg is kötötték a szerződést, az Ajax Amsterdammal és a PSV Eindhovennel előrehaladott tárgyalásokat folytatnak. Az olasz Internazionale és AC Milan, a spanyol FC Barcelona és Real Madrid, valamint az angol Manchester United szintén jelezte részvételi szándékát. Az elképzelések szerint a futballisták klubjuk színeit és emblémáját viselő versenyautóikkal Forma-1-es pályákon száguldoznak majd, ahol 160 kilométeres távot kell megtenniük megállás nélkül.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) támogatásáról biztosította a 100 millió dolláros alaptőkével induló vállalkozást. (MTI)
Szent István - látnok vagy realista volt az államalapító király?
Szuverenitás, bibliai hit és Jeruzsálem kérdése »
„Miért létezik Izrael állama?” - Interjú Tatár György filozófussal
A megrendülés hiánya és az apokaliptikus tövis »
Alkalmazott vereségfilozófia? Tatár György Európáról és a migrációs krízisről
Interjú a térségünket formáló globális trendekről »