hetilap

Hetek hetilap vásárlás
„Minden nap új kihívást jelent”
Depostore – megújuló kínálat

2016. 11. 07.
„Mindig is érdekeltek a műszaki dolgok. Ha utazásaim során - vagy az interneten - rátaláltam egy-két jó termékre, kihasználtam a lehetőséget: megvettem, megvizsgáltam, majd eladtam - de ez csak egyfajta hobbit jelentett számomra.  Érdeklődésem egy gépészmérnöki diploma megszerzésében is realizálódott, de nem akartam én vállalkozást. Jól fizető, biztos állásom volt az OTP Magánnyugdíjpénztárnál, ahol az adminisztrá­ciós osztály főosztályvezetőjeként irányítottam a rész­le­­get. Itt a közgazdasági egyetemi végzettségemet tud­­tam hasznosítani, műszaki érdeklődésem azonban tovább­ra is fennmaradt” – mondta lapunknak a Depostore mű­szaki bolt és outlet ügyvezető igazgatója, D. Nagy László. A webes és bolti eladásra egyaránt szakosodott üzlet immár 10 éve működik, és több mint egytucat alkalmazottnak ad munkát.

A Depostore megszületése mintegy „véletlenül” történt – ha léteznek egyáltalán véletlenek. Egy határ közeli kisvárosban az ügyvezető jó minőségű, kedvező árú műszaki termékbe botlott, amely nagyobb tételben állt rendelkezésre. „Éltem a lehetőséggel, és megvettem az egészet. Aprán­ként behoztuk, hirdetésekkel és egyéb módon értékesítettük, ezzel párhuzamosan azonban újabb kihívásokkal találtam szembe magam. Meg kellett oldani a garancia érvényesítését, a felmerülő műszaki problémákat, és ami addig hobbi volt számomra, az most már komoly feladattá vált. Elindult valami, amiért felelősséget kellett vállalni, és amikor 2010-ben megszüntették a magánnyugdíjpénztárakat, én is lapátra kerültem. Ekkor megértettem a gondviselés személyre szabott voltát, mert egyértelművé vált számomra, hogy milyen irányba kell mennem. Céget alapítottunk” – meséli az ügyvezető.

A vállalkozásnak olyannak kellett lennie, amely képes alkalmazkodni az újabb és újabb kihívásokhoz. Forrásokat kellett találni a jó minőségű és kedvező áron kínált termékekhez, tudatni kellett a potenciális vevőkkel, hogy „léteznek”, ismertté kellett tenni, mekkora a kínálat és az ügyfélszolgálatot is ki kellett építeni. Az értékesítés immár nagy tételekben történt. „Kezdetben egy szuterénlakást béreltünk, majd 2010-ben megnyitottuk az első üzlethelyiségünket, szépséghibás termékek forgalmazására. Minden évben újabb bolthelyiséggel gyarapodtunk, s 2014-ben megalakult a Depostore, amely vadonatúj háztartási gépek, légkondicionáló berendezések és televíziók forgalmazására is szakosodott” – tudjuk meg.

Arra a kérdésre, hogy mi hozta a fejlődést, az ügyvezető igazgató elgondolkodik. „Fontos tényező a szakmai-technikai tudás, a szervezettség, a vevők korrekt tájékoztatása, de talán a legfontosabb mégis az, hogy az ember szíve-lelke benne legyen a folyamatokban. Öröm, jókedv a működés motorja.” D. Nagy szerint úgy lesz sikeres vállalkozóvá az ember, hogyha a rábízott javak sáfáraként tekint magára, felvállalva az ezzel járó temérdek munkát. Pénzügyi szempontból pedig külön kell választani a vállalkozásba fektetett tőkét a személyes szükségletek kielégítésére szolgáló összegtől. „A cég pénzére nem úgy nézek, mintha az enyém volna. A bevételt mindig visszaforgatjuk, ez hozza a növekedést. Természetesen kivesszük belőle a megélhetéshez szükséges összeget, azonban alapelv, hogy a vetőmagot nem éljük fel” – egészíti ki.

Hetek Univerzum
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | info@nmhh.hu | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: hetek@hetek.hu. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!