Sokan hiánypótló alkotásnak vélik a könyvét. Miért tartotta fontosnak megírni?
– Az elmúlt húsz évben számos olyan üzleti könyv jelent meg magyarul, amely a retorikai, előadás-technikai, prezentációs készségek fejlesztésével foglalkozik; ezeknek többnyire külföldi (főleg amerikai) a szerzője, ebből adódóan külföldiek a bemutatott példák, esettanulmányok, történetek is. Az utóbbi időszakban egyre inkább hiányoltam egy olyan könyvet, amely a magyar gyakorlatból veszi a példáit – magyar előadói környezetben megvalósítható, továbbgondolható, alkalmazható szemléletet, elveket és eszközöket kínálva. A könyvben hazai felső- és középvezetőket, értékesítőket, üzleti oktatókat és egyetemistákat állítok rivaldafénybe, olyan előadókat, akiket személyesen ismerek, akikkel együtt dolgozom vagy dolgoztam. Az ő történeteiket, sikereiket, próbálkozásaikat bátorításnak szánom az olvasók számára.
Kiknek ajánlaná elsősorban ezt a kötetét?
Tökfejek, boszorkányok, szellemek és csontvázak: honnan ered a Halloween valójában?
Több ezer éves hagyományokból épül fel a pogány szelleműző ünnep »
‘56 egy párizsi gyermek szemével
Külföldön is hatalmas izgalommal követték az akkori eseményeket »
Újév, rettenetes napok és a bűnbánat ereje
A rós hásánát követő időszak a önvizsgálat, bűnbánat, bűnvallás és a megtérés ideje »