A divatvilág számtalan díjjal jutalmazta munkáit: a New York-i Parson School of Design 1998-ban Az Év Divattervezőjévé választotta, akárcsak a GQ magazin, mely Az Év Férfija díjat ítélte oda neki. 1995-ben az Amerikai Divattervezők Egyesülete (CFDA) Az Év Férfidivat-tervezőjének választotta meg; ugyanabban az évben vette át a VH-1 zenecsatorna éves Fashion and Music Awards díjkiosztóján "A kifutótól az utcáig" elnevezés? díjat, mely annak a tervezőnek jár, akinek ruhái akár átalakítások nélkül is viselhetők a mindennapokban. Többször elnyerte a parfümipar legnagyobb elismerését, a FiFi díjat. A negyvenkilenc éves tervező cége mára egy 400 millió dolláros birodalommá nőtte ki magát. Nyilatkozataiban rendszeresen utal életének legfőbb sikerére: feleségével, Susie-val és négy gyermekével Connecticutban élnek egy farmon, ahol a hétköznapok során a biztos és kiegyensúlyozott családi háttér adja meg számára a legnagyobb örömöt. Ritka és éles hang ez a divat világában, ahol egyre kevésbé találunk olyan hírességeket, akiknek életmódjuk nem az extrémitást és a szabadosságot propagálja, hanem követhető és vonzó utat mutat a hagyományos értékeket és erkölcsiséget választani kívánók számára. Tommy Hilfiger nagymérték? népszerűsége mind kollégáinak, mind vásárlóinak köreiben talán annak is köszönhető, hogy tehetsége és szerénysége mellett példás férj és családapa.
Tökfejek, boszorkányok, szellemek és csontvázak: honnan ered a Halloween valójában?
Több ezer éves hagyományokból épül fel a pogány szelleműző ünnep »
‘56 egy párizsi gyermek szemével
Külföldön is hatalmas izgalommal követték az akkori eseményeket »
Újév, rettenetes napok és a bűnbánat ereje
A rós hásánát követő időszak a önvizsgálat, bűnbánat, bűnvallás és a megtérés ideje »