Ma már rengeteg illat sorakozik az üzletek polcain – ez mennyire okoz kihívást egy parfümőrnek, hogy valami újat alkosson?
– Igazából nagyon nincs új a nap alatt. Olyan ez, mint a zene: új akkordot feltalálni már nagyon nem lehet, viszont egyes kompozíciók jobban megérintik az embereket.
Az, hogy melyik illatból lesz nagyobb durranás, több tényezőtől is függ: egyes niche parfümök (parfümmanufaktúrában készült, egyedi termékek – a szerk.) akár minimális marketingráfordítással is népszerűek lehetnek. A nagyobb cégeknél pedig a népszerűség egyenes arányban van a marketingre ráköltött összeggel. Igazából abban látom a különbséget, hogy honnan jön egy-egy illat vagy mi inspirálta, illetve beleteszi-e az alkotója a szívét-lelkét.
Tökfejek, boszorkányok, szellemek és csontvázak: honnan ered a Halloween valójában?
Több ezer éves hagyományokból épül fel a pogány szelleműző ünnep »
‘56 egy párizsi gyermek szemével
Külföldön is hatalmas izgalommal követték az akkori eseményeket »
Újév, rettenetes napok és a bűnbánat ereje
A rós hásánát követő időszak a önvizsgálat, bűnbánat, bűnvallás és a megtérés ideje »