Ma már rengeteg illat sorakozik az üzletek polcain – ez mennyire okoz kihívást egy parfümőrnek, hogy valami újat alkosson?
– Igazából nagyon nincs új a nap alatt. Olyan ez, mint a zene: új akkordot feltalálni már nagyon nem lehet, viszont egyes kompozíciók jobban megérintik az embereket.
Az, hogy melyik illatból lesz nagyobb durranás, több tényezőtől is függ: egyes niche parfümök (parfümmanufaktúrában készült, egyedi termékek – a szerk.) akár minimális marketingráfordítással is népszerűek lehetnek. A nagyobb cégeknél pedig a népszerűség egyenes arányban van a marketingre ráköltött összeggel. Igazából abban látom a különbséget, hogy honnan jön egy-egy illat vagy mi inspirálta, illetve beleteszi-e az alkotója a szívét-lelkét.
Szent István - látnok vagy realista volt az államalapító király?
Szuverenitás, bibliai hit és Jeruzsálem kérdése »
„Miért létezik Izrael állama?” - Interjú Tatár György filozófussal
A megrendülés hiánya és az apokaliptikus tövis »
Alkalmazott vereségfilozófia? Tatár György Európáról és a migrációs krízisről
Interjú a térségünket formáló globális trendekről »