A földgolyó legészakibb pontján a biztonságos landolás pillanatában szívét a hideg, a táj rideg szépsége és a végtelen jégmező látványa hatotta át. A sarkvidéken szerzett elragadó élményeinek leírásával Dániába hazatérve üzleti partnereit is meg tudta nyerni. A szenvedélyes beszélgetések során lassan kialakultak egy új óramárka körvonalai, amely végtelenül egyszerű, tiszta és lélegzet-elállítóan szép, mint maga az Északi-sark. A Bering óra dizájnjának ötlete született meg ekkor.
Amikor egy név a történelem felidézésére kötelez
Mintegy 280 évvel ezelőtt egy dán tengerész, Vitus Bering nagy kalandra vállalkozott: 1728-ban az Északi-tenger egy ismeretlen iránya felé fordította vitorlását. Útja során átszelte azt a tengerszorost, amely később tettének elismeréseként az ő nevét kapta, a Bering-szorost. Vitus Bering volt az első európai, aki felfedezte Alaszkát, ahol a négy időzóna találkozik, melyről a márka a nevét kapta: a Bering Time. Új ösvényeket kitaposni, ismeretlen területre merészkedni: ez az a kapocs, amely a dán Vitus Beringet és a szintén dán René Kaerskoy Bering óráját összeköti. Így válik valósággá egy vízió. És így épül fel a Bering óramárka sikere is: a különösen kemény anyagok és az extralapos óradizájn tökéletes kombinációjából.