Olvasóink kérdései
Milyen praktikus tanácsokat tud adni szolgáltatási szektorban dolgozó vállalkozásoknak egyszerűen bevezethető teljesítményalapú dolgozói motivációra?
- A kollégák erős kötődését felépíteni és megtartani állandó törődést igényel, amit viszont egy-két rossz lépéssel könnyen tönkretehetünk. Hazánkban is a munkavállalók váltak a vállalkozások legfőbb tőketényezőjévé, motiváltságuk szintje fontos, különösen a szolgáltatási szektorban.
Magyar hősök, zsidó túlélők: drámai holokauszt-történetek
Akik elmondják az elmondhatatlant »
„Keveset enni, sokat mozogni, nem nézni tükörbe” – beszélgetés a ma százkét éves Keleti Ágnes olimpikonnal
Az ötszörös olimpiai bajnok elképesztő életútja »
Járt-e Jézus Indiában?
Hamis evangélium a Názáreti gyermekkoráról »