Olvasóink kérdései
Milyen általános tanácsokat tudna adni a jelen gazdasági helyzet idején követendő taktikákra annak érdekében, hogy kisvállalkozás meg tudja tartani, netán növelni tudja rendelésállományát (szolgáltatási szektorra vonatkozóan)?
- A marketing munka elengedhetetlenül szükséges minden cég, így a kisvállalatok életében is. Hiszen gazdasági válság ide, vagy oda, ahogy egy mondás is tartja: „a marketing a stabilitás és a jövő záloga". Ugyanis, ha valaki egy jelenben stabil, ugyanakkor bebiztosított jövővel is rendelkező céget szeretne, egyszerre képesnek kell lennie megtartani ügyfélkörét és folyamatosan bővíteni azt. Íme, egy-két tanács ennek a megalapozásához.
Alkalmazott vereségfilozófia? Tatár György Európáról és a migrációs krízisről
Interjú a térségünket formáló globális trendekről »
„Miért létezik Izrael állama?” - Interjú Tatár György filozófussal
A megrendülés hiánya és az apokaliptikus tövis »
Átmenvén a siralom völgyén
Trianon túlélése és ami ebből következik »