Repülés drágábban
A fapados légitársaságok a sokszor nulla vagy néhány száz, néhány ezer forintos
jegyárak mellett évről évre növekvő profitról számolnak be. A legtöbb alacsony
díjakkal dolgozó társaság ugyanis nemcsak a költségek oldaláról fogja meg a
kérdést, de a bevételeiben nagy hangsúlyt helyez az egyébként természetesnek
tekinthető szolgáltatások megfizettetésére is. Ugyanez a jelenség egész
Európában jellemző, így széleskörű támogatás övezi az Európai Bizottság azon
törekvését, hogy rendet teremtsen a jegyárak és díjak dzsungelében. Az Európai
Bizottság néhány hónapon belül életbe lépő tervezete szerint a légitársaságoknak
minden kötelező díjat fel kell majd tüntetniük a jegyárakban annak érdekében,
hogy az utas a valós költségek alapján választhasson a járatok között.
Szent István - látnok vagy realista volt az államalapító király?
Szuverenitás, bibliai hit és Jeruzsálem kérdése »
„Miért létezik Izrael állama?” - Interjú Tatár György filozófussal
A megrendülés hiánya és az apokaliptikus tövis »
Alkalmazott vereségfilozófia? Tatár György Európáról és a migrációs krízisről
Interjú a térségünket formáló globális trendekről »