150 milliós bírság a T-Comnak
2005. 12. 27.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a héten megállapította, hogy a Magyar
Telekom Rt. (T-Com) a versenyfelügyeleti eljárásban vizsgált reklámjaival a
fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított, s ezért vele
szemben 150 millió forint bírságot szabott ki. A T-Com 2005. június 9-én
vezette be Favorit és Favorit Plusz elnevezés? díjcsomagjait. A reklámkampány
egyik legmarkánsabb, fogyasztóknak szóló üzenete az volt, hogy a díjcsomagok
ingyenes telefonálási lehetőséget biztosítanak, miközben megállapítást
nyert, hogy az "ingyenes" telefonálás lehetőségéhez a fogyasztó nem
ellenszolgáltatás nélkül jut. A reklámok másik üzenete az volt, hogy a díjcsomagok
napi 18 óra ingyen beszélgetést tartalmaznak, ez azonban csak a beszélgetések
60. percéig, összesen havi 100 óra erejéig volt érvényes a gyakorlatban.
Tovább olvasná?
Ez egy cikk a hetilapból, amit online előfizetést követően belépéssel elér.
Vagy vásárolja meg a lapot az újságárusoknál.