A vizsgálat megállapította, hogy a szolgáltatóknak lehetőségük volt arra, hogy a vezetékes készülékekről érkező hívások díjait egyoldalúan állapítsák meg. A szolgáltatói szerződések azt az elvet is rögzítették, hogy a hálózatok közti beszélgetések díja nem emelkedhet a vezetékes hálózattal kapcsolatos díjak fölé. Ez mindenképpen figyelemre méltó, ha azt is hozzátesszük, hogy a mobil– mobil hívás költségei jóval nagyobbak, mint a vezetékes–mobil beszélgetéseké.
A mostani, legújabb határozat értelmében viszont csak a Westelt és a Pannon GSM-et sújtja a bírság, mivel a Vodafone csak átvette az általuk készített végződtetési szerződéseket. A két szolgáltató azonban tagadja a vádakat, mert szerintük a GVH nem tudta azokat hitelt érdemlően bebizonyítani. Mivel a 210 millió, illetve 150 millió forintos "büntetés" befizetésére csak egy hónap áll a rendelkezésükre, mindkét vállalat bírósághoz fordult a díjfizetés felfüggesztéséért.
A hét másik "buktáját" a Henkel Magyarország Kft.-nek osztotta a GVH. Köztudott, hogy ebben a hónapban a Henkelnek ez már a második ügye. Pár hete ugyanis a Pur Extra elnevezés? termékük tévéreklámjában elhangzott "egyetlen flakon is elég akár hétezer darab tányér elmosogatására" állításuk miatt vonták kérdőre a társaságot. Most a Persil Power Perls mosószerük került a reflektorfénybe. A reklámszöveg szerint az említett termék minden más mosószernél hatékonyabban távolítja el a foltokat. A Henkelnek azonban minden konkurens termékkel kapcsolatban bizonyítania kellett volna az állítás helyességét. A Henkel tudomásul vette az ellene szóló határozatot, de szóvivőjük azért hozzátette: egy független németországi kutatóintézet vizsgálatai során valóban az ő mosóporuk távolította el a legtöbb foltot.