Autógyári munkás. Csődöt jelentett, és termelése leállítására kényszerült a Daewoo. A dél-koreai óriáscég az ázsiai válság idején kapott léket, azóta hatalmas összeg? hitelekkel tartja fenn magát, úgy ahogy. A félszigeten szokásos vállalatfinanszírozási módszerekkel felpumpált cég erőteljes offenzívát indított a világ legfejlettebb "vidékein", hogy elterjessze gyártmányait, vállalva azt is, hogy szinte önköltségi áron árulja autóit. Ez az árpolitika és a krónikus hitelfüggőség végül is nem eredményezett sikersztorit. Bár több tízezer munkás számára szomorú a csőd, a General Motors örülhet, hiszen az év elején tett 4-5 milliárd dolláros ajánlatát valószínűleg nem kell tartania, olcsóbban is megszerezheti a mamutcéget. Fotó: Reuters
Szent István - látnok vagy realista volt az államalapító király?
Szuverenitás, bibliai hit és Jeruzsálem kérdése »
„Miért létezik Izrael állama?” - Interjú Tatár György filozófussal
A megrendülés hiánya és az apokaliptikus tövis »
Alkalmazott vereségfilozófia? Tatár György Európáról és a migrációs krízisről
Interjú a térségünket formáló globális trendekről »