társadalmi ügyeket támogatni nemes és szükséges ügy, azonban mi van akkor, ha egy márka olyan célokra adakozik, amiktől az értékrendünkből adódóan elhatárolódunk? Nike, Converse, Starbucks, PayPal, Avon, Morgan Stanley, Adobe, Microsoft, Levi’s, Estée Lauder – utóbbi az elmúlt két évben összesen közel 500 000 dollárral. Csak néhány azok közül a világmárkák közül, akik nyíltan, direkt módon a Planned Parenthood szervezetet támogatják. Hogy milyen reakciót adhat erre egy abortuszellenes, életpárti gondolkozású vásárló? Carla D’Addesi, a márka alapítója elsőre egyszerűnek tűnő választ adott rá: „Mi, családként az ilyen jellegű vállalatokat bojkottáljuk. Nem támogathatjuk azokat a cégeket, amelyek a tudatos szabadságunk, Isten alapelvei és a családi értékek ellen dolgoznak. Keresztényként, amennyire csak lehetséges, törekednünk kell arra, hogy a pénzünkkel és az időnkkel ne támogassunk olyan cégeket, szervezeteket, amiknek az elvei Isten Igéjével ellentétesek.
Otthagyjuk a pénzünket egy cégnél, amely a Planned Parenthoodot támogatja, majd elmegyünk, és adományozunk egy életpárti szervezetnek? Magunk ellen dolgozunk!”