– Drágám, így kikapcsolva biztos, hogy nem lesz egy reklám se!
A megkérdezettek mintegy kétharmada, noha ódzkodik a televíziós hirdetésektől, egy garast sem lenne hajlandó fizetni azért, hogy ne kelljen végignéznie a lépten–nyomon kéretlenül is felbukkanó reklámblokkokat. A reprezentatív felmérés 25 százaléka maximum 100 fontnyi összeget áldozna a cél érdekében. A legelszántabbnak a felmérésben résztvevők alig 1 százaléka, mindössze 10 ember bizonyult. Ők még 300 fontos szolgáltatási díjjal is kiegyeznének, csak hogy hirdetéseket ne lássanak. A kutatás mindemellett kimutatta, hogy a PC és a TV még mindig gyökeresen más, annak ellenére, hogy a televízió is mindinkább interaktívvá válik. (stop)
Tökfejek, boszorkányok, szellemek és csontvázak: honnan ered a Halloween valójában?
Több ezer éves hagyományokból épül fel a pogány szelleműző ünnep »
‘56 egy párizsi gyermek szemével
Külföldön is hatalmas izgalommal követték az akkori eseményeket »
Újév, rettenetes napok és a bűnbánat ereje
A rós hásánát követő időszak a önvizsgálat, bűnbánat, bűnvallás és a megtérés ideje »