Tom Kartsotis az új órák tervezéséhez egy régi ismerősétől, Lynne Staffordt designertől kért segítséget. Kettejük közös munkája az a jellegzetes stílus, ami leginkább az 1930-50-es évekbeli amerikai, sportos divatot jellemzi. Korabeli Look, Life és Time magazinokat lapozgatva alakult ki bennük, mit is szeretnének közvetíteni új termékeikkel. Az arculatot két, egyformán szemmel tartott irányelv határozta meg: az érték és a divat. Ezeket az elveket indulásakor egyedüliként vállalta fel a Fossil az órapiacon, így Tom bátor kilépését elképzelhetetlen siker koronázta: óriási visszhangot kaptak piacra dobott termékeik, és az amerikai vásárlók elsőszámú kedvenceik közé választották a márkát. Ezt a sors azzal koronázta, hogy Tom beleszeretett a designerébe és összeházasodtak.
A cég 1984 óta meghökkentő növekedésen ment át, ma már a karórák mellett ruhákat, táskákat és kiegészítőket is forgalmaz. Olyan mérsékelt árképzésű, modern, fiatalos külsejű, mégis időtálló órák születtek, amelyek gond nélkül tudtak változni megjelenésben úgy, ahogy azt a divat megkövetelte, miközben a márkát megkülönböztető jellegzetességüket megőrizték. Óráik a divatóráktól szokatlan módon több szezonon át jelen vannak a piacon, bizonyos modelljeik szinte klasszikussá váltak. A Fossil órákat minden esetben minőségi nemesacél, bőr, kristályüveg felhasználásával készítik.
Érezd jól magad a Fossilodban!
Tökfejek, boszorkányok, szellemek és csontvázak: honnan ered a Halloween valójában?
Több ezer éves hagyományokból épül fel a pogány szelleműző ünnep »
‘56 egy párizsi gyermek szemével
Külföldön is hatalmas izgalommal követték az akkori eseményeket »
Újév, rettenetes napok és a bűnbánat ereje
A rós hásánát követő időszak a önvizsgálat, bűnbánat, bűnvallás és a megtérés ideje »