A Triplanet utazási portál felületén 2008-ban közel ezer foglalás történt,
felhasználóinak száma – a 2008 eleji indulás óta, vagyis fél év alatt –
150 ezerre nőtt, melyből több mint 1500 utas. A cég idén 200-300 millió forintos
forgalommal számol, így a három legnagyobb forgalmat bonyolító online
szolgáltató egyike. 2009-ben piacvezető szerepre tör, árbevételét a tulajdonosok
terve szerint jövőre megtízszerezi.
Bánki Róbert, a Triplanet Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az erős
informatikai háttér kihasználása mellett elsődleges célja egy új piac
felépítése. „Meggyőződésem, hogy itthon nagyot szólhat a dynamic packaging, mert
fiataljaink nyitottak a világra, és otthonosan mozognak az interneten is. Azok,
akik néhány kattintásból maguk állíthatják össze az utazásukat, teljesen
szabadon, ráadásul sok esetben olcsóbban is, egész más élményekkel indulnak és
térnek haza, mint azok, akik szervezett nyaraláson vettek részt.”
Forradalmian új utazási koncepció: a „dynamic packaging”
Tökfejek, boszorkányok, szellemek és csontvázak: honnan ered a Halloween valójában?
Több ezer éves hagyományokból épül fel a pogány szelleműző ünnep »
‘56 egy párizsi gyermek szemével
Külföldön is hatalmas izgalommal követték az akkori eseményeket »
Újév, rettenetes napok és a bűnbánat ereje
A rós hásánát követő időszak a önvizsgálat, bűnbánat, bűnvallás és a megtérés ideje »