A tízórás program célja az, hogy elsősorban olyanoknak adjon áttekintést modern formában a Bibliáról, akik még nem olvasták a Szentírást. Az epizódokban narrációval kötik össze az egyes, részletesebben bemutatott történeteket. A stúdió előzetesen megállapodott több egyházi vezetővel – köztük Donald Wuerl washingtoni bíborossal, valamint Rick Warren és Joel Osteen evangéliumi lelkészekkel –, hogy segítenek népszerűsíteni a sorozatot. Ez a módszer látványos sikert hozott Mel Gibson Passió című mozifilmjénél, amely 30 milliós költségvetésből készült, és összesen 612 millió dolláros jegybevételt ért el világszerte.
A szellem erejével: az okkultizmus harca a kereszténységgel
Mítoszoktól, misztériumoktól és babonaságoktól sűrűn átszőtt szellemi-vallási közegbe robbant bele a kereszténység »
Pünkösd után: a karizmák titkai
Hogyan alakult a Szentlélek ajándékainak megítélése az elmúlt 2 ezer évben »
Nők a pünkösdi mozgalomban
Növekvő szerepvállalás és alakuló trendek az Egyházban »