Az ipari, professzionális minőségért ugyanis mindannyian hajlandóak vagyunk egyedi igényeinket visszametszeni, ráadásul a tömeggyártott termékek ára olcsóbb is.
Nagyobb értékű tárgyaink vásárlásakor különleges kéréseinket jobb, ha figyelmen kívül hagyjuk, hiszen például az autóvásárlás költsége jóval meghaladhatja a családi kassza kapacitását, már csak néhány egyedi változtatás esetén is. Viszont a tömeggyártás felnőttkorában is felfedezhetők apró változások, és erre mutatnánk is egy példát!
Az óraiparra különösen igaz, hogy a vevők a termékek minőségét, precizitását szinte mindennél többre tartják, szeretik a jól bevált és megbízható márkákat. Ennek ellenére mégis szeretnének különleges ajándékokat vásárolni. Az egyedi igények kielégítésére a világmárkák nagyobb eseményekre vagy szponzorok kérésére sorszámozott, limitált karórákat bocsátanak ki. Locsmándi Zsolt, a Karóracentrum.hu üzlet tulajdonosa szerint az ilyen limitált modellek csak nagyon kevés vevőhöz jutnak el, és nem is olcsók. Viszont ő ebben meglátta az üzletet. Felvette a kapcsolatot több nagy óragyártó céggel, így alakult ki valami egészen érdekes kezdeményezés.
A szellem erejével: az okkultizmus harca a kereszténységgel
Mítoszoktól, misztériumoktól és babonaságoktól sűrűn átszőtt szellemi-vallási közegbe robbant bele a kereszténység »
Pünkösd után: a karizmák titkai
Hogyan alakult a Szentlélek ajándékainak megítélése az elmúlt 2 ezer évben »
Nők a pünkösdi mozgalomban
Növekvő szerepvállalás és alakuló trendek az Egyházban »