A karcálló zafírüveggel ellátott, nemesacél vagy éppen kerámia tokba burkolt, Swarowski kristályokkal feldíszített Bering órák megalkotását ugyanis az Északi sark metszőhideg sarkvidéki levegője, a végtelen jégmező látványa, a táj rideg szépsége ihlette. Itt landolt ejtőernyőjével négy évvel ezelőtt a kalandvágyó üzletember, René Kaerskoy, aki az ismeretlen sarki világ kedvéért kiugrott a számára biztonságot jelentő helikopteréből. A sarkvidéken megtapasztalt új világ, az egyszerű, tiszta formák pedig ezután egy új óramárkában öltöttek testet, miután sikerült meggyőznie üzlettársait az új termék létjogosultságáról.
A Bering órák múltja tehát viszonylag fiatalnak tekinthető, megjelenését mégis kirobbanó üzleti siker követte. „Az ismeretlenségből tört elő, Németországban mégis már piacvezető márkának számít. S ahogy az üzletünkben is megjelent, attól a pillanattól fogva tőlünk is úgy viszik, mint a cukrot” – mondta lapunknak Locsmándi Zsolt, a Karóra Üzlet (www.karorauzlet.hu) alapítója/ügyvezetője, aki szerint a siker oka a minőségben és az esztétikumban együttesen keresendő. Manapság ugyanis a karórák feladata nem csupán az, hogy egzakt módon jelöljék az idő múlását, hanem az is , hogy – elérhető áron – az igényes öltözködés fontos darabjául is szolgáljanak. „Nálunk a fiatal korosztálytól a nagypapákig mindenki megtalálja a kedvére valót, ráadásul decembertől egy akciót is indítunk, amelynek keretében Bering órát lehet nyerni” – egészítette ki az ügyvezető.
Új óra percek alatt!