A Dorottya utcai 1200 négyzetméteres üzlet még csak az első – nyilatkozta Stefano Beraldo, a Coin áruház ügyvezető igazgatója. Hozzátette, hogy már keresik a megfelelő ingatlanokat, hogy további boltokat nyithassanak a fővárosban és vidéken egyaránt. Elmondása szerint az áruház berendezésére hárommillió eurót fordítottak, és legalább tízmillió eurós bevételt várnak. Azt is kihangsúlyozta, hogy kimondottan örül, hogy mindezt a recesszió időszakában tudták létrehozni, és hogy éppen ebben a gyönyörű palotában, ahol céljuk egy új „Made in Italy” vásárlás megismertetése.
Az ügyvezető arról is beszámolt, hogy a cég eddig leginkább az olasz piacon volt jelen, ahol a ruhákon kívül még illatszereket, kiegészítőket és lakberendezési cikkeket forgalmazó áruházlánc a tavalyi évben 1,1 milliárd eurós forgalom mellett 133,7 millió eurós adózás előtti eredményt ért el. Hatezer alkalmazottjuk évente 130 millió ruhadarabot állít elő és értékesít. A társaság Olaszország legnagyobb ruházati kiskereskedelmi vállalata, 6000 alkalmazott dolgozik 525 üzletükben. Olaszországon kívül egyre több Coin nyílik Európa-szerte is. A magyar éppen a 13. a külföldi egységek közül.
„Ez az első alkalom, hogy ilyen nagy dimenzióba lépünk, ilyen fontos helyszínen, mint Magyarország, ahol rengeteg a fiatal, sokkal több, mint Olaszországban. Itt szinte mindenki szereti a divatot. A divat pedig köztudott, hogy elsődlegesen Olaszországból jön. Lásd Armani, Dolce Gabbana, Gucci, Prada és még sorolhatnám. Nekünk most az a feladatunk, hogy új ötleteket, új ízeket osszunk meg a magyarokkal, akik majd kiválasztják, ami tetszik nekik. És ha valami nem tetszene, akkor hozunk nekik mást. Tisztában vagyunk azzal, hogy az olasz divatot feltétlenül kombinálnunk kell egy nagyon hatékony árral, mert itt Magyarországon jó divatra van szükség elérhető áron” – vallja a mosolygós igazgató, aki a Coin árképzését az alsó középkategória és a középmagas kategória közé sorolta.
A polcokon található olasz és nemzetközi márkák nagy része már jól ismert a magyar vásárlóközönség számára, de akad azért jó néhány ismeretlen is. Egy-két név a teljesség igénye nélkül, amiért mindenképpen érdemes ellátogatni a Dorottya utcai üzletközpontba: Armani Jeans, Class di Roberto, Cavalli, Liu Jo, Marella, Penny Black, Scervino Street, Richmond, Blauer, GStar, Miss Sixty, Baby Angel. A kínálatot a JCT, Luca d’Altieri és Koan housebrand férfi és női ruházati cikkei egészítik ki, melyeket a legnagyobb olasz divatszalonokból jövő tervezőcsapat kifejezetten a Coin számára tervezett. Szintén a Coin kínálatában jelenik meg a híres vagy inkább hírhedt örökösnő, Paris Hilton nevét viselő kollekció is. A kiegészítőket a 1a Classe Alviero Martini, Borbonese, Braccialini Coccinelle és a La Silla márkáktól lehet beszerezni. A szépségápolási részleg is olyan tekintélyes márkákkal dicsekedhet, mint a Chanel, a Dior, a Valentino, a Gucci és a Salvatore Ferragamo. Mindemellett megtalálható a Coin lakberendezési márkája, a Coincasa is. A cégcsoport vezetőinek tájékoztatása szerint az itt megvásárolható termékek különböző stílusokat és a világ különböző részeiből érkező hatásokat ötvözik az olasz lakberendezési ízlésnek megfelelően.
Buon acquisto! Jó vásárlást!
Tökfejek, boszorkányok, szellemek és csontvázak: honnan ered a Halloween valójában?
Több ezer éves hagyományokból épül fel a pogány szelleműző ünnep »
‘56 egy párizsi gyermek szemével
Külföldön is hatalmas izgalommal követték az akkori eseményeket »
Újév, rettenetes napok és a bűnbánat ereje
A rós hásánát követő időszak a önvizsgálat, bűnbánat, bűnvallás és a megtérés ideje »