Az egyik szenzáció a Mitsubishi új tanulmánya, a Pajero Evolution volt, az extravagáns, elődjénél szélesebb terepjáró fejlesztésében részt vett a Párizs–Dakar rali idei győztese, a német Jutta Kleinschmidt is. Teljesen új, piacra kész modellt mutatott be a Fiat: a Bravo és a Brava leváltására szánt alsó középkategóriás autó a Stilo nevet kapta. Kategóriájában a leggazdagabb felszereltséggel rendelkezik, ezek közé tartozik a rendelhető nyolc légzsák, valamint egy olyan rendszer, amely automatikusan szabályozza a követési távolságot (Adaptive Cruise Control). A modell három- és ötajtós változatban készül, az ötajtós változat raktere kategóriájában a legnagyobb, 410 liter; magyarországi forgalmazása október közepétől várható. A kisautók között az új Volkswagen Polo, valamint a Ford Fiesta volt világújdonság. Utóbbiból a gyártó évi négyszázezer darabot kíván értékesíteni. A kiállítás egyik legnépszerűbb darabja a Citroën újdonsága, a C3-as volt, amelyből jelenleg két darab létezik a világon, sorozatgyártását hamarosan megkezdik. A Cadillac a hatalmas német piac meghódítását tervezi legújabb cirkálójával, a CTS-sel. Az autó meghajtásáról egy 3,2 literes, 220 lóerős V6-os motor gondoskodik.
A gyártók egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a kocsik belső terére, a nagyobb funkcionalitásra és a biztonságra. A navigációs rendszer lassan már alapfelszereltség lesz minden autóban. A kézi vezérlést egyre jobban átveszik az elektronika legújabb vívmányai, és nem kell sokat várnunk a teljesen elektronikus autók megjelenésére.