Megjelent a világhírű amerikai influencer, Ben Shapiro műve magyar nyelven! Cikkünk a könyvről ide, további részletek és a megrendelés pedig ide kattintva érhető el.
Hiába az innováció, nincs siker, ha nem megfelelő gondolkozással állunk hozzá a tervezéshez. Manapság a gazdasági életben is, és sok más területen az egyik legtöbbet alkalmazott elmélet vagy gondolkodásmód az úgynevezett design thinking, vagyis tervezői gondolkodás. Ennek a lényege, hogy a felhasználó, a fogyasztó személyes igényeihez mérten próbálják megoldani a felmerülő igényeket, problémákat. Tehát ennek a kreatív problémamegoldásnak a módszertanával maximális ügyfélközpontúságot hoznak létre.
A mai világ egyik legmeghatározóbb jellemzője a rohanás. Olyan gyorsan változik minden a technológia világában és a gazdasági életben, hogy soha korábban nem látott gyorsasággal tűnnek el vállalatok, külön ágazatok, és párhuzamosan ezzel a folyamattal sorra jelennek meg az új versenyzők is a piacon. Csak azok képesek felszínen maradni, akik ki tudnak törni a merev, rugalmatlan struktúrákból, és képesek lekövetni a világ változását, az emberek igényeit és az aktuális trendeket. Ha megszületik egy remek ötlet egy gyártónál, tegyük fel egy telefongyártónál a következő modell kialakítására, akkor az önmagában még nem garantálja, hogy sikeres is lesz a termék. A fejlesztők és tervezők elképzelése önmagában édeskevés ahhoz, hogy a termék beváltsa a hozzá fűzött reményeket. Éppen ezért a design thinking alkalmazása során a megjelenés előtt a fejlesztők a vásárlóközönséget is bevonják az ötletelésbe, úgymond kikérik a véleményüket, hogy a lehető legpontosabban le tudják követni a vásárlók igényeit.