hetilap

Hetek hetilap vásárlás
Lájkvadász politikusok
Hogyan használják a pártok a közösségi médiát?

2018. 03. 01.
Személyes üzenőfalainkat sorra öntik el a politikai tartalmak és hirdetések. Kampányszakértők szerint a 21. században ez a  helyes stratégia, hiszen az igazi verseny jelenleg a web 2.0 világában zajlik. Tudják vajon ezt a pártok is?

A technológiai fejlesztések széleskörű elterjedése alapjaiban változtatta meg a politikai kampányokat, nincs ez másképp a közösségi médiával és internettel sem. Bár egyes nyugati országokhoz képest hazánkban még mindig a hagyományos kampányeszközök túlsúlya jellemző, a pártok és a politikusok kezdik felismerni a közösségi média  erejét. Aki először ébred, az nagyot szakíthat 2018-ban.

Technológia és kampány

A kampánytörténelemben számos példa van arra, hogy technikai újítás használatával (leginkább a mögötte meghúzódó tömegmozgósító erővel) nyert valaki választást. Warren G. Harding 1920-as kampányában például hanglemezen juttatta el üzeneteit az amerikaiak tízezreihez, melynek hatására meg is nyerte az elnökválasztást. Roosevelt korát megelőzve felismerte a rádióban rejlő mozgósítási lehetőségeket: minden háztartásba be tudta csempészni politikai programját, kormányzása alatt pedig rendszeres üzeneteivel összetartotta a támogatóit.

Hetek Univerzum
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | info@nmhh.hu | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: hetek@hetek.hu. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!