A bejelentést követő 24 órában
– Simicska Lajos „totálissá váló médiaháborút” helyezett kilátásba a reklámadó módosítása esetére;
– távoztak a jobboldali háttérember médiabirodalmának vezetői;
– Simicska páratlan intenzitású ámokfutás során vágta el a közte és Orbán Viktor között 35 éve létrejött barátság utolsó szálait.
A következő hetekben távozott
– a HírTV Célpont című műsorának stábja;
– a Class FM hírigazgatója;
– a HírTV Híradójának főszerkesztője;
– és a Magyar Nemzet két rovatvezetője.
Mindeközben a kormánypárti politikusok reklámadóügyi ötletelése a Gyurcsány-éra legfergetegesebb napjait idézi.
A szellem erejével: az okkultizmus harca a kereszténységgel
Mítoszoktól, misztériumoktól és babonaságoktól sűrűn átszőtt szellemi-vallási közegbe robbant bele a kereszténység »
Pünkösd után: a karizmák titkai
Hogyan alakult a Szentlélek ajándékainak megítélése az elmúlt 2 ezer évben »
Nők a pünkösdi mozgalomban
Növekvő szerepvállalás és alakuló trendek az Egyházban »