Az MSZP költötte a legtöbbet a kampányra
Az MSZP-nek hatszor többe kerül egy képviselői hely, mint a Fidesznek; a pártok eddig 1,6 milliárd forintot költöttek a választási marketingre. A kepmutatas.hu adatai szerint két párt már bizonyosan túllépte a 386 milliós keretet. Az MSZP 652 milliót, a Fidesz 485 milliót vert el. Az MDF 170 milliót, a Jobbik 150 milliót, az LMP 104 milliót költött, az SZDSZ pedig úgy adott ki 32 milliót, hogy a választáson gyakorlatilag nem is vett részt.
Szent István - látnok vagy realista volt az államalapító király?
Szuverenitás, bibliai hit és Jeruzsálem kérdése »
„Miért létezik Izrael állama?” - Interjú Tatár György filozófussal
A megrendülés hiánya és az apokaliptikus tövis »
Alkalmazott vereségfilozófia? Tatár György Európáról és a migrációs krízisről
Interjú a térségünket formáló globális trendekről »