A BKV vezetősége a következő kompromisszumos javaslatokat dolgozta ki:
Pénz az nincs. De minden buszvezető egy napra felcsaphat jegyellenőrnek, és a
teljes aznapi bevételt hazaviheti.
Pénz továbbra sincs. De a szolgálati helyiségek mindegyikébe vagy egy
mélysugárzós plazmatévét vagy egy új fikuszt vásárol, amelyik olcsóbb.
Pénz tényleg nincs. De munka után minden sofőr az üres járművel mehet még egy
kört.
A BKV és a szakszervezetek vezetői nem tudnak megegyezni a sztrájk alatti
elégséges szolgáltatásokról. Míg a közlekedési vállalat ragaszkodik ahhoz, hogy
maximum 2 buszvezető sztrájkolhasson egyszerre, a szakszervezet szerint
elégséges szolgáltatás az is, hogy a sofőrök bekapcsolják a járművüket, majd
helyben elolvassák a Közlekedés Enver Hodzsa alatt című albán akadémiai
kiadványt.
Ha sztrájk lesz, a BKV buszvezetőket toboroz. Előnyt jelent a felvételinél,
ha az illető már látott buszt testközelből. Hétvégén gyorstalpaló tanfolyamon
vezetik be a jelentkezőket a budapesti buszvezetés rejtelmeibe.
Alkalmazott vereségfilozófia? Tatár György Európáról és a migrációs krízisről
Interjú a térségünket formáló globális trendekről »
„Miért létezik Izrael állama?” - Interjú Tatár György filozófussal
A megrendülés hiánya és az apokaliptikus tövis »
Átmenvén a siralom völgyén
Trianon túlélése és ami ebből következik »