2000. 12. 30.
A karácsonyi ünnepek alatt csúcsidőben olykor az ország népességének a fele is letelepedett a televízió elé. A tavalyi időszakhoz hasonlóan a kereskedelmi csatornák uralták a médiapiacot, sőt, nézettségi arányuk a tavalyi 80 százalékról 87-re növekedett (Hetek, 2000. január 8.,
"Még nem értük el
"). Idén azonban a megszüntetett TV3 már nem oszto(zo)tt (se nem szorzott) a versenyben. A december 23-tól 26-ig tartó időszak összesített adatai szerint az RTL Klub 45,9 százalékos előnyt szerzett versenytársa, a TV2 34,5 százalékú közönségarányához képest a 18–49 éves "fogyasztók" körében. A közszolgálati m1 és m2 összesen 6,5 százalék átlagos nézettségaránnyal "büszkélkedhet" (m1: 5,3 százalék, m2: 1,2 százalék). Az összlakosság, azaz a 4 éves kornál idősebb teljes népesség között végzett felmérés adatai ekképp módosultak: RTL Klub – 40,6 százalék, TV2 – 35,8 százalék, m1 – 8,9 százalék, m2 – 1,3 százalék. Ezt az eredményt az 50 évesnél idősebb tévénézők eltérő ízlésvilága magyarázhatja.