1998. 09. 26.
Idén új információs magazin hívta fel magára a figyelmet – a Napraforgó
marketing igazgatóját, Földvári Zsuzsát kérdeztük a magazin létrejöttének
indítékairól és céljairól. Mint elmondta, a kiadvány a budapesti polgárok
részére készült, azzal a céllal, hogy a hétköznapokban segítséget nyújtson az
ügyintézésben, a bürokratikus útvesztők lerövidítésében. A Napraforgóban
részletes térképeket találunk Budapestről és környékéről, a helyiségek
önkormányzatának fontos információival és rövid helytörténeti ismertetőkkel
színesítve. Található még benne közlekedési információ és kulturális
programajánlat, illetve a legfontosabb tudnivalók arról, mit, hol és hogyan tudunk
elintézni.
A Napraforgó egyik újdonsága a preventív reklámok terjesztése, amelyek eddig
Magyarországon nem voltak túlságosan elterjedtek. Az információs kiadvány ingyenes,
az önkormányzatok terjesztésében jelenik meg. A nagy érdeklődésre való tekintettel
jövőre a lap kiadója, az A&L Hungary Kiadó és Reklám Kft. tervezi a kiadvány
bővebb, színesebb kiadását, nemcsak Budapesten, hanem a vidéki nagyvárosokban is. (X)
Tovább olvasná?
Ez egy cikk a hetilapból, amit online előfizetést követően belépéssel elér.
Vagy vásárolja meg a lapot az újságárusoknál.