Az idén szeptemberben, a frankfurti autókiállításon bemutatott luxuskupéra az egy hónappal ezelőtt bemutatott Budapesti Autószalonon is rácsodálkozhattunk, melynek harmonikus külseje egyszerre elegáns és sportos. A 645 Ci szokatlan méreteivel is kitűnik, 18 centiméter híján öt méter hosszú, 185 centiméter széles, míg magassága csupán 137 centiméter. Ennek ellenére önsúlya csak 16 mázsa, mivel az eddig acélból készült szerkezeti elemek helyett túlnyomó többségben már alumíniumot alkalmaztak. Az autóban nem "egyterűs" a beszállás, de ha már leültünk, az ülésben nagyon passzentosan érezzük magunkat. A bajor autógyár tradíciójához hűen a beltér esztétikuma mellett annak praktikusságára is nagy hangsúlyt fektettek. A legfontosabb kezelő szervek a kormánykeréken vagy annak közvetlen közelében kaptak helyet, amire szükség is van, hisz 333 lóerő kordában tartása közben nincs idő a műszerfalon matatni. A 4,4 literes V8-as motor 5,6 mp alatt képes felgyorsítani az autót 100 km/h sebességre.
Szent István - látnok vagy realista volt az államalapító király?
Szuverenitás, bibliai hit és Jeruzsálem kérdése »
„Miért létezik Izrael állama?” - Interjú Tatár György filozófussal
A megrendülés hiánya és az apokaliptikus tövis »
Alkalmazott vereségfilozófia? Tatár György Európáról és a migrációs krízisről
Interjú a térségünket formáló globális trendekről »