Az idén szeptemberben, a frankfurti autókiállításon bemutatott luxuskupéra az egy hónappal ezelőtt bemutatott Budapesti Autószalonon is rácsodálkozhattunk, melynek harmonikus külseje egyszerre elegáns és sportos. A 645 Ci szokatlan méreteivel is kitűnik, 18 centiméter híján öt méter hosszú, 185 centiméter széles, míg magassága csupán 137 centiméter. Ennek ellenére önsúlya csak 16 mázsa, mivel az eddig acélból készült szerkezeti elemek helyett túlnyomó többségben már alumíniumot alkalmaztak. Az autóban nem "egyterűs" a beszállás, de ha már leültünk, az ülésben nagyon passzentosan érezzük magunkat. A bajor autógyár tradíciójához hűen a beltér esztétikuma mellett annak praktikusságára is nagy hangsúlyt fektettek. A legfontosabb kezelő szervek a kormánykeréken vagy annak közvetlen közelében kaptak helyet, amire szükség is van, hisz 333 lóerő kordában tartása közben nincs idő a műszerfalon matatni. A 4,4 literes V8-as motor 5,6 mp alatt képes felgyorsítani az autót 100 km/h sebességre.
A szellem erejével: az okkultizmus harca a kereszténységgel
Mítoszoktól, misztériumoktól és babonaságoktól sűrűn átszőtt szellemi-vallási közegbe robbant bele a kereszténység »
Pünkösd után: a karizmák titkai
Hogyan alakult a Szentlélek ajándékainak megítélése az elmúlt 2 ezer évben »
Nők a pünkösdi mozgalomban
Növekvő szerepvállalás és alakuló trendek az Egyházban »