Az ominózus videóban fotókat sugároztak, amelyeken amerikaiak üvöltenek, verekednek egymással, legtöbbször eltérő bőrszínűek és etnikumúak. Az üzenet a képsorozat után pedig a következő:
"Jézus szerette azokat az embereket, akiket mi gyűlölünk."
A titokzatos Servant Foundation nevű szervezet már évek óta használja ki a lehetőséget a legnézettebb rendezvényeken, hogy a műsoridőben reklámperceket vásároljon.
Ezúttal a felháborodást a radikális baloldaliak körében az okozta, hogy a filmet és az üzenetet a szélsőjobboldaliakhoz kötötték, a demokrata Alexandria Ocasio-Cortez egyenesen úgy fogalmazott, hogy szerinte Jézus nem költene többmillió dollárd arra, hogy a Super Bowlon tetszetős fényben tüntesse fel a fasizmust.
Mindeközben jobboldali véleményvezérek meg úgy vélik liberális és woke-csalók állnak a reklám mögött, akiknek a korábbi filmjében Jézust latin-amerikai menekültként is ábrázolták, amivel szerintük a bevándorlás kérdésében kifejezetten baloldali álláspontra helyezkedtek.
(Index)