A reklámfilmben az egyik polgárjogi ikon, Dr. Clarence Jones látható, aki segített Dr. Martin Luther Kingnek a "Van egy álmom" c. beszédének megfogalmazásában.
Kraft alapítványának, az Antiszemitizmus Elleni Küzdelemért (FCAS) elnöke, Tara Levine elmondta, hogy az antiszemitizmus országos szintű növekedése miatt döntöttk amellett, hogy a Super Bowl alatt debütáljon a reklám. A szervezet közölte, hogy az elmúlt három hónapban mintegy 1800 %-kal nőtt a Google-keresések száma arra, hogy: „zsidókat ölni”.
„Reméljük, hogy a reklám arra készteti majd az amerikaiakat, hogy kiálljanak a gyűlölet ellen, és ne hallgassanak tovább”
- mondta Levine. A reklámfilmet egy Los Angeles-i reklámügynökség készítette, és 7 millió dollárba (2,5 milliárd forintba) került.
Az anyag itt tekinthető meg:
(CBN / Hetek)