Ez egy PR cikk
Szinte mindenkinek van személyes élménye ilyen megkeresések kapcsán, hiszen elkerülhetetlen, hogy időnként ne találkozzunk ilyesmivel. Az emberek sokszor gyorsan lezárják ezeket a beszélgetéseket, az udvariasság mértéke azonban eltérő.
Ha azt szeretnéd, hogy ezek a hívások sikeresek legyenek, érdemes a ConnectYOU Call Center szolgáltatását választani.
Mitől olyan nehéz a hideghívások kezelése? Minden vállalat célja, hogy ne riassza el a lehetséges ügyfeleit. Ma már a korábbi merev telefonhívások helyett inkább a kölcsönös párbeszéd kialakítására törekednek. Az a cél, hogy valódi érdeklődést ébresszenek az ügyfélben a szolgáltatás iránt. Bár léteznek előre megírt forgatókönyvek, az igazi siker kulcsa, hogy a beszélgetés személyre szabott legyen és reagáljon a hívott fél konkrét igényeire. Kérdeznek, gondolataikat megosztják, így a beszélgetés megnyithatja az utat az üzleti kapcsolatok építése előtt.
A hívó félnek ehhez szakértelemmel és magas szintű empátiával kell rendelkeznie. Ez nem mindenki számára egyszerű, ezért érdemes mérlegelni a kiszervezés lehetőségét. Sok vállalat már felismerte, hogy kiszervezni az ilyen feladatokat nem csupán költséghatékony lehet, de hatékonyabb is.
Az új ügyfelek megszerzése gyakran hideghívásokkal indul. Az értékesítés eme ága azonban gyakran méltatlanul alulértékelt, pedig sok esetben eredményesebb lehet, mint az online kommunikáció. Az online chat szinte soha nem tudja pótolni az emberi beszélgetések közvetlenségét, amit egy időben történő telefonhívás biztosíthat.
Vannak olyan célcsoportok, akik nem érhetők el a digitális térben vagy inkább az élő, személyes interakciókat részesítik előnyben. Ezért fontos kihasználni ezt a lehetőséget, még akkor is, ha házon belül nem áll rendelkezésre a szükséges készség vagy kapacitás. Számos vállalat dönt úgy, hogy kiszervezi ezt a feladatot, ugyanúgy, ahogy az online marketing vagy a pénzügyi teendők esetében gyakori, hogy szakértőkre bízzák a munkát.
Ha az üzleti cél igazán hatékonyan szeretné bővíteni az ügyfélkört, a hideghívások jelenthetik az egyik leghatékonyabb eszközt. Ha azonban a cégen belül nincs meg ez a kompetencia, nem szabad rákényszeríteni ezt a munkát olyan kollégára, aki nem érzi magát alkalmasnak erre. Ez konfrontációhoz, elégedetlenséghez, és akár felmondáshoz is vezethet. Egy jól működő vállalkozás akkor jár a legjobban, ha tapasztalt partnert talál, aki hatékonyan tudja kezelni a hideghívásokat, például egy ConnectYOU Call Centerrel való együttműködés révén.
A hideghívások művészete tehát sokkal több, mint amit elsőre gondolnánk. Egy jól képzett, rugalmas csapat az, aki igazán képes kiaknázni a hideghívásokban rejlő lehetőségeket. Így az üzleti növekedés támogatását és az ügyfélkapcsolatok építését szolgálva.
(Fizetett PR cikk)