A legfrissebb újságban például így szerepel többek között a bio narancs, bio lime, a szárzeller és az áfonya ára is. A Business Insider megkereste az áruházláncokat hogy kiderítse, hogy vajon mi is állhat a dolog hátterében.
Az Aldi Nord szóvivője kijelentette:
"a szokásosnál is nagyobb mértékű, rövid távú áringadozás van a piacon”.
Mindemögött a pandémia okozta válságot, a globális ellátási és logisztikai láncok torzulásait, valamint az emelkedő energiaárakat és az ukrajnai háborút jelölte meg kiváltó okként.
"Mindez jelenleg napi szinten van hatással a piaci árakra, és korlátozza hosszú távú terveinket is."
Mivel azonban a prospektusokat előre készítik, nem akarnak rossz információkat közölni, ennélfogva piros címkét kapnak azok a termékek, melyeknél lehetetlen előre megmondani, hogy a vásárlás napján mennyibe is fog majd kerülni pontosan.
(Business Insider/Hetek)