A 75 ezer weboldalt kiszolgáló Tárhely.eu Kft. adatai szerint az első hullám alatt (2020 március-június) 30 százalékkal nőtt az ügyfeleik látogatóinak száma, háromszor többen telepítettek webáruházat, és háromszor többen fogtak bele új weboldal készítésébe, mint 2019 azonos időszakában.
"Második hullám, Black Friday, karácsony. Teljesen egyértelmű, hogy még nagyobb robbanásra is számíthatunk. Hatalmas előnyre tettek szert azok a cégek, akik már az első hullám alatt megindították vagy új alapokra helyezték online jelenlétüket"
- mondta Kárpáti Zoltán, a cég szakembere.
A legnépszerűbb hazai tárhelyszolgáltató arra is kitért, hogy bár rengeteg cég köztudottan a kényszer miatt reagált a koronavírus-járványra, és fordult az internetes világ felé, sok vállalkozó az évek óta dédelgetett ötletei megvalósításába vágott bele, ami szintén forgalomfelhajtó tényező.
"Nem csupán mennyiségi, minőségi javulásnak is lehetünk a szemtanúi. Aki azonban kimarad, az lemarad, és hatalmas lépéshátrányba kerül a konkurenciával szemben. "
- tette hozzá Kárpáti, kiemelve, hogy még most sem késő megindítani a digitális transzformációt.
(MTI/Hetek)