A hírt Pál Márton, a kampány kezdeményezője jelentette be a Facebook oldalán. Mint írja, a csatlakozással a cégek kifejezik az egyetértésüket azzal, hogy a "szeretetteljes környezet, család" a fontos a gyermeknek, nem pedig az, hogy eltérő neműek-e a szülők.
A szivárványcsaládokat népszerűsítő vállalatok a szivárványcsaládokat támogató rövid üzeneteket, hashtageket, esetenként külön termékeket posztoltak közösségi oldalaikon. Az HBO GO például a könyvtárában külön polcot hoz létre a családi filmekkel a #acsaládazcsalád hashtag alatt.
Nem csak kereskedelmi vállalkozások, hanem zenekarok, éttermek és egy nagykövetség is csatlakozott a kezdeményezéshez.
A lista a következő:
HBO, IKEA, Sziget, NetPincér, Cinemacity, Bortársaság, Joy, RTL Magyarország, Chezdodo, Nosalty, Glamour, RTVszínes, Marie Claire, Levi’s, L’Office, 360Bar, Fruccola, MTV Hungary, Paramount network, Comedy Central, Comedy Central Family, Humen, Liliputilove, Kioszk, Bábel étterem, Nyx, Fastbridge, Kristinus borbirtok, Panarom, Adrienne Feller Cosmetics, Franziska Organic, Gardrobemini, Lovebugvintage, Incababy, Herbarting, Adamo hinta, Pippadu, Centrum, Up Music management, Share Now, Kreatív, DoraNatura, Anyaparadicsom, Mörk, Antonia Vai, Holland Nagykövetség, Pagony, Feyja
A kampány szervezői arra számítanak, hogy további cégek is csatlakoznak a kezdeményezéshez.
(Facebook)