Ez egy PR cikk
Azonban a jó hír az, hogy egy jól megtervezett marketingstratégia sokat segíthet abban, hogy ne csak az új pácienseket vonzzuk be, hanem bizalmat építsünk, valamint növeljük a szakmai hitelességet és a hosszú távú növekedést. Az alábbi írásunkban megnézzük, hogy milyen formában segíthet az egészségügyi marketing ebben a folyamatban.
A FutureManagement egészségügyi marketingjének csapata tisztában van azzal, hogy a rendelők, a praxisok első benyomása cseppet sem a váróban, sokkal inkább a Google találati listáján dől el. Amennyiben valakinek nincsen professzionális weboldala, aktív közösségi médiás felülete, jelenléte, nincs ott a neve a releváns keresésekre, akkor az könnyedén elveszítheti a potenciális pácienseket. Mindezt még azelőtt, hogy kapcsolatba léptek volna a klinikával.
De szerencsére egy alaposan átgondolt, jól strukturált, reszponzív honlap, ami nemcsak gyors, hanem infomatív és mobilbarát is, ma már sokat segíthet abban, hogy lássanak bennünket. A weblapot érdemes úgy megalkotni, hogy tartalmazzon részletes szolgáltatáslistát, árakat, bemutatkozó tartalmakat, videókat, blogbejegyzéseket, valamint adjunk lehetőséget az online időpontfoglalásra is. A páciensek ugyanis elvárják, hogy gyorsan és egyszerűen juthassanak információhoz és segítséghez.
Az említett blogbejegyzések, oktatóvideók, a gyakori kérdések szekció nem csak a keresőoptimalizálásban, avagy a SEO-ban nyújtanak segítséget, hiszen emellett szakértőként is pozicionálnak bennünket. Ha sikerül jól megírni egy cikket a fogszuvasodásról, a megelőzésről, esetleg a bölcsességfog kihúzását követő teendőkről, akkor az amellett, hogy információval szolgál az emberek számára, megmutatja azt nekik, hogy a fogászati rendelő valóban törődik az emberekkel.
Ez a fajta tartalom lesz az, amely erősíti a bizalmat, csökkenti az ismeretlentől való félelmet, emellett fontos lehet olyan beavatkozások kapcsán, ami sokak számára szorongást okoz. A foghúzás vagy a fogpótlás kettő olyan kezelés, amitől rettegnek az emberek, de ha tudják, hogy mi fog történni, egy fokkal nyugodtabban ülnek be a székbe.
Manapság már szinte mindenki az értékelések alapján választ éttermet, orvosi klinikát, fogászatot. Az online vélemények ugyanúgy számítanak, mint egy baráti ajánlás, főleg akkor, ha sok van belőlük. Egy negatív visszajelzés egy rossz komment visszatarthatja az embereket attól, hogy minket válasszanak. Fontos, hogy gyűjtsük a pozitív értékeléseket, emellett válaszoljunk gyorsan a pozitív és negatív kritikákra is.
(Fizetett PR cikk)