Ügyfélszerzés gyorsan, stresszmentesen (x)
Ügyfélszerzés gyorsan, stresszmentesen (x)

www.funnelflow.hu

2024. 06. 25.
Egy szolgáltatásokat nyújtó vállalkozás esetében nincs könnyű dolgunk az ügyfélszerzés terén. A kézzel fogható termékeket jóval előbb vásárolják meg, a szolgáltatások esetében azonban nehezebb meggyőzni az érdeklődőket.

Ez egy PR cikk

Az induló vállalkozásoknak még inkább problémás a vevőkör kialakítása. Sok szolgáltatás esetében még referencia sem mutatható például titoktartási kötelezettség vagy szellemi tulajdon árusítása miatt.

Rengeteg a hibalehetőség, ezért intelligens programokra érdemes bízni a monoton, időigényes munkát. A FunnelFlow szolgáltatása a vállalkozások hűséges társa az ügyfélszerzés területén is.

Mi kell, hogy felfigyeljenek a szolgáltatásodra?

Először is egy igényes, minden felmerülő kérdésre választ adó weboldalt szükséges indítani. A kezdőoldal adja meg az első benyomást a kattintó érdeklődőknek. A honlapra természetesen el kell vezetni őket. Hirdetésekkel a vállalkozást észreveszik, felfigyelnek rá, majd azonnal a weboldalt fogják megtekinteni. A landing oldal legyen esztétikus, sokatmondó, megkapó és megjegyezhető.

Az érdeklődők szeretnek utánajárni főleg szolgáltatások esetében annak, hogy mire fognak majd kiadni pénzt. A weboldaladon könnyen meggyőzheted őket, hogy miért téged válasszanak. A bemutatkozásból megismerhetnek, a tapasztalataid alapján felmérhetik, milyen munkát végzel. Fontos betartani azonban, hogy a tartalom ne legyen sehol se nagyképű, tolakodó, önfényező és tenyérbemászó. Ez általában rosszul sül el, és a lehetséges ügyfeleket elüldözi az esetek többségében.

Konzultációk, kérdőívek - minden, amivel segítheted az érdeklődőt a döntésében

A nagy versenyhelyzet miatt nehéz kitűnni a szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások erdejéből. Minden eszközt érdemes megragadni, hogy az érdeklődők a vásárlás felé terelődjenek. Egy jó weboldal és hirdetési kampány sokszor nem elég a döntéshez. Az ügyfeleknek érezniük kell, hogy fontosak a vállalkozás számára, és vásárlás nélkül is érezni szeretnék a törődést.

A weboldalon és emailben is kiküldhetők kérdőívek, így a vásárlókkal éreztethető, hogy számít a véleményük. A vásárlás megkezdése előtt is hasznos lehet egy felmérés kitöltése, hogy az ügyfelet jobban megismerhessük.

Abban, hogy az érdeklődő biztosan az általad nyújtott szolgáltatást válassza, egy (általában ingyenes) konzultáció segíthet. A beszélgetés során az ügyfél megismer téged, kialakul benne az első benyomás. Nem mellesleg te is tisztában leszel azzal, hogy kinek adod majd el szolgáltatásodat. A sikeres konzultáció után nagyon kicsi az esélye annak, hogy nem történik tényleges vásárlás.

Nem szabad hibázni!

Egy marketing automatizációs szoftverrel nem történhet baj az ügyfélszerzés folyamata alatt sem. Ugyan az emberek hibázhatnak, egy intelligens program kis eséllyel fog. Pörgesd fel te is folyamatokat, szerezz villámgyorsan és zökkenőmentesen ügyfeleket, majd tartsd is meg őket a FunnelFlow segítségével!

 

(Fizetett PR cikk)

Aktuális hetilap
Kövessen minket!
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | info@nmhh.hu | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: hetek@hetek.hu. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!