Ez egy PR cikk
A tartalom, amit közzé teszel, legyen lebilincselő, ragadja meg a figyelmet, és tartsa is fenn, hasson az érzelmekre, és végül generáljon vásárlást! A vizuális elemekkel tarkított kreatív szövegírás az, ami megkülönböztet és kiemel a tömegből.
A kreativitás a szövegírás területén el sem tudod képzelni, hogy mennyire fontos. Ha unalmas tartalmakkal töltöd meg a weboldalad, akkor egy idő után megunják az emberek, és elsüllyedsz a marketing tengerében. De mitől kreatív a szövegírás? A SearchBar SEO tanácsadója elárulja a titkot, és a keresőoptimalizálás területén is segíteni fog.
Először is a témákat nem elég lebilincselően és színesen tálalni, hatni kell az érzelmekre, megcélozva az olvasó lelkét! A száraz és tényeket közlő szöveggel ellentétben teljesen más hatást tudsz vele kiváltani. A témától függően íródhat a szöveg komoly, humoros vagy akár érzelmes stílusban is.
Nem csupán óriási adag kreativitással kell rendelkeznie, hanem analitikus gondolkodásmóddal is. Tisztában kell lennie azzal, hogy mely tényezők motiválják cselekvésre az olvasót. Képes beleélni magát a fogyasztó bőrébe, megérteni és elemezni a viselkedésüket, reakciójukat, és ez által inspirálni őket.
Követelmény a jobb és bal oldali agyféltekés gondolkodás. Egy kicsit pszichológusnak is kell lenni, mindenesetre ismernie kell azokat a fogyasztói pszichológiai tényezőket, amelyek cselekvést váltanak ki.
Onnan, hogy magával ragad, hatást vált ki. Ha a szöveg elolvasása után a mérlegelés és a hezitálás legkisebb jele nélkül a virtuális kosárba teszed a terméket, majd pedig fizetsz. Ekkor biztos lehetsz benne, hogy kreatív szöveggel volt dolgod.
A kreatív szöveg bekapcsol egy láthatatlan gombot az agyadban, ami érzelmeket, gondolatokat, érdeklődést és cselekvést vált ki.
A SEO célja az, hogy a keresőmotorokon keresztül minél több látogatót érj el. Egy jól megírt szöveg figyelembe veszi az olvasók és a keresőmotorok szempontjait. Ha a tartalomgyártás során összekapcsolod a kreatív szövegírást a SEO szövegírással, akkor leszel igazán sikeres.
A profi tartalom gyártásához nem elég csak az ihlet, szükséges hozzá az alapos kutatómunka és a téma ismerete is. Ismerni kell a célközönséget, a szükségleteiket, az értékesítendő termék jellemzőit. Ha a rendelkezésre áll az összes szükséges információ, akkor össze kell kapcsolni a célközönség igényeivel az értékesíteni kívánt terméket, és egy színes, érdekes szöveget kreálni.
Konkrétumokkal, számadatokkal támaszd alá szöveget, és nyerd el a leendő vásárló bizalmát! Ha maximalista vagy, és a kreativitás csúcsa a cél, akkor ágyazd történetbe a leírást, lehet személyes is, mellyel betekintést engedsz a mindennapjaidba, mindezt természetesen izgalmas, érzelmes sztorikkal fűszerezve! Sok sikert!
(Fizetett PR cikk)