Tűnj ki a tömegből, légy kreatív! (x)
Tűnj ki a tömegből, légy kreatív! (x)

www.searchbar.hu

2022. 11. 24.
Naponta több millió poszt és tartalom kerül megosztásra, versengve a fogyasztók figyelméért. De ha ki akarsz tűnni a tömegből a márkáddal, akkor egyetlen dolgot tehetsz, mégpedig kreatívnak kell lenned. 

Ez egy PR cikk

A tartalom, amit közzé teszel, legyen lebilincselő, ragadja meg a figyelmet, és tartsa is fenn, hasson az érzelmekre, és végül generáljon vásárlást! A vizuális elemekkel tarkított kreatív szövegírás az, ami megkülönböztet és kiemel a tömegből.

A kreatív szövegírás rejtelmei

A kreativitás a szövegírás területén el sem tudod képzelni, hogy mennyire fontos. Ha unalmas tartalmakkal töltöd meg a weboldalad, akkor egy idő után megunják az emberek, és elsüllyedsz a marketing tengerében. De mitől kreatív a szövegírás? A SearchBar SEO tanácsadója elárulja a titkot, és a keresőoptimalizálás területén is segíteni fog.

Először is a témákat nem elég lebilincselően és színesen tálalni, hatni kell az érzelmekre, megcélozva az olvasó lelkét! A száraz és tényeket közlő szöveggel ellentétben teljesen más hatást tudsz vele kiváltani. A témától függően íródhat a szöveg komoly, humoros vagy akár érzelmes stílusban is.

A kreatív szövegíró ismérvei

Nem csupán óriási adag kreativitással kell rendelkeznie, hanem analitikus gondolkodásmóddal is. Tisztában kell lennie azzal, hogy mely tényezők motiválják cselekvésre az olvasót. Képes beleélni magát a fogyasztó bőrébe, megérteni és elemezni a viselkedésüket, reakciójukat, és ez által inspirálni őket. 

Követelmény a jobb és bal oldali agyféltekés gondolkodás. Egy kicsit pszichológusnak is kell lenni, mindenesetre ismernie kell azokat a fogyasztói pszichológiai tényezőket, amelyek cselekvést váltanak ki.

Honnan tudod, hogy kreatív szöveget olvasol?

Onnan, hogy magával ragad, hatást vált ki. Ha a szöveg elolvasása után a mérlegelés és a hezitálás legkisebb jele nélkül a virtuális kosárba teszed a terméket, majd pedig fizetsz. Ekkor biztos lehetsz benne, hogy kreatív szöveggel volt dolgod.

A kreatív szöveg bekapcsol egy láthatatlan gombot az agyadban, ami érzelmeket, gondolatokat, érdeklődést és cselekvést vált ki.

Kombináld a kreatív szövegírást a SEO szövegírással!

A SEO célja az, hogy a keresőmotorokon keresztül minél több látogatót érj el. Egy jól megírt szöveg figyelembe veszi az olvasók és a keresőmotorok szempontjait. Ha a tartalomgyártás során összekapcsolod a kreatív szövegírást a SEO szövegírással, akkor leszel igazán sikeres.

A profi tartalom gyártásához nem elég csak az ihlet, szükséges hozzá az alapos kutatómunka és a téma ismerete is. Ismerni kell a célközönséget, a szükségleteiket, az értékesítendő termék jellemzőit. Ha a rendelkezésre áll az összes szükséges információ, akkor össze kell kapcsolni a célközönség igényeivel az értékesíteni kívánt terméket, és egy színes, érdekes szöveget kreálni. 

Konkrétumokkal, számadatokkal támaszd alá szöveget, és nyerd el a leendő vásárló bizalmát! Ha maximalista vagy, és a kreativitás csúcsa a cél, akkor ágyazd történetbe a leírást, lehet személyes is, mellyel betekintést engedsz a mindennapjaidba, mindezt természetesen izgalmas, érzelmes sztorikkal fűszerezve! Sok sikert!

(Fizetett PR cikk)

Aktuális hetilap
Kövessen minket!
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | info@nmhh.hu | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: hetek@hetek.hu. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!