Ez egy PR cikk
A pozitívumok közé sorolható többek között a kiszámítható napirend és munkakörnyezet, valamint a fix munkaidő is. Állandó délelőttös székesfehérvári irodai munkák listája ugyan nincsen, de ha körülnézünk a székesfehérvárállás.hu oldalon, akkor számos olyan hirdetést találhatunk, ahol részmunkaidős irodai dolgozót keresnek délelőtti munkavégzés keretén belül.
Most pedig nézzük, hogy melyek a legkeresettebb irodai munkák, illetve hogy pontosan milyen feladatok, teendők várnak ránk, ha jelentkezünk a megüresedett pozíciókra!
Mi mással kezdhetnénk a sort, mint a személyi asszisztens munkakörrel? Ez ugyanis az egyik legfontosabb pozíció, amit irodai környezetben betölthetünk. Ha pedig ez megtörténik, akkor nem mást, mint a cég vezetőjét kell segítenünk a különböző adminisztratív, szervezési és kommunikációs feladatok elvégzésében.
Mit is jelent ez pontosan? Mi leszünk a felelősek azért, hogy megszervezésre és gond nélkül lebonyolításra kerüljenek a találkozók, megbeszélések és egyéb rendezvények. Ez többek között magában foglalja az időpontok egyeztetését, a helyszínek lefoglalását, illetve a meghívottakkal való kapcsolattartást.
Ezenkívül még számos más feladatot kaphatunk a vezető utasításaitól függően az utazásainak megszervezésétől az e-mailjeinek, telefonhívásainak elintézésén keresztül egészen az adminisztratív teendőkig.
A listából természetesen az ügyintéző munkatárs munkakört sem hagyhatjuk ki, hiszen ez is az egyik legkedveltebb állások közé tartozik. Ebben a pozícióban fontos szerepet töltünk be az irodai folyamatok zavartalan menedzselésében.
Ezt többek között a levelek megírásával, a postázással, a telefonhívások lebonyolításával, az iktatással, a dokumentumkezeléssel, valamint az egyéb adminisztrációs feladatok elvégzésével biztosítjuk. Mindamellett pedig marketing jellegű feladatokat is kaphatunk, gondolunk itt például a cég social média felületeinek kezelésére vagy a hirdetések szerkesztésére.
Amennyiben rendelkezünk vezetői képességekkel, akkor akár irodavezető pozíciót is betölthetünk. Ez esetben mi leszünk a felelősek azért, hogy az iroda zavartalanul működjön, melyhez hozzátartozik a napi ütemterv, illetve a munkaterület megfelelő kialakítása, a dolgozók munkájának ellenőrzése, illetve a szükséges eszközök és felszerelések biztosítása.
Ezek tehát a manapság legnépszerűbb irodai munkák, amikre mindenképp megéri jelentkezni, ha egy kiszámítható, fix munkaidejű állást szeretnénk találni magunknak. Sőt, ha eléggé belemerülünk a hirdetések feltérképezésébe, akkor akár részmunkaidős lehetőségeket is találhatunk, ahol csak délelőttönként van szükség a munkánkra.
(Fizetett PR cikk)