Ez egy PR cikk
Az e-kereskedelmi szektor sikeres vállalkozói jól tudják, hogy létfontosságú az automatizáció, enélkül hogyan lehetne magasabb megtérüléssel számolni? Természetesen nem csupán ezt az előnyt hozhatjuk fel a beépítése mellett, nem elhanyagolandó tény az sem, hogy növelhető az egy vevőre eső ügyfélérték.
A jó hír, hogy nem kötelező egyedül helytállnod, dönthetsz úgy is, hogy igénybe veszed egy profi szakértői csapat segítségét. Ajánljuk a 7Blog webshop marketing szolgáltatását, ezáltal óriási terhektől szabadulhatsz meg, és biztos kezekbe helyezheted a vállalkozásod jövőjét.
Automatizáció hiányában hogyan is lehetne fejlődni, növekedni? Vedd ezt afféle kötelező elemnek, hiszen minden vállalkozásnál elengedhetetlen. Általában a kezdetekben még nem fordítanak rá kellő figyelmet, később viszont már egyszerűen kikerülhetetlenné válik. Emiatt is javasolt többek között senior ügynökségre bízni a dolgot, így már az indulásnál is megtervezhető a komplett marketing stratégia.
Az elhagyott kosár problémája gyakoribb és jelentősebb, mint gondolnád. Ez az általános elhagyási arány körülbelül 76%-ra tehető. Ennek orvoslására bevetheted a következőt! A kosárelhagyást követően 30-60 perccel később küldj egy levelet a vevőjelöltnek. Annyit tudnod kell, hogy ezeknek a leveleknek a 45%-át olvassák el, a kattintási arány pedig 20%-nál magasabb, vagyis körülbelül 11%-kal kalkulálhatsz, akik vásárolnak a levelednek köszönhetően.
Az üdvözlő emailek szerepét sokan lebecsülik, pedig a welcome email segíthet magasabb szintre juttatni az elköteleződést. A 91,4%-os megnyitási arány nem rossz, ráadásul ebben megjelenítheted a legfontosabb kulcsüzeneted. Ez a megoldás nem csupán az elköteleződés mértékének növelésében segíthet, hanem bevetheted egy sor egyéb céllal is, mint például tartalommarketingre, upsellre. Sőt a vásárlói élmény javítása is megfontolandó!
Összehasonlításképp elmondható, hogy a welcome email a klasszikus promóciós levelek bevételéhez képest a háromszorosát is hozhatja, s ezt még feljebb tornázhatod egy ütős ajánlat révén. Akár 30%-kal is!
Nem győzzük hangsúlyozni, hogy milyen fontosak a termékekhez kapcsolódó visszajelzések. Ezzel a lépéssel ugyanis számos pozitív megerősítést is nyerhetsz, ugyanakkor a panaszokkal a problémák is feltérképezhetők. A vásárlók bizalmát megszerezve pedig további ajánlatokat is adhatsz számukra, akár prémium termékek, bővített csomagok kapcsán.
Emellett mindenképpen kezeld kiemelten a régi, hűséges vásárlóidat!
(Fizetett PR cikk)