Ez egy PR cikk
Hozzunk létre egy alapos és informatív hirdetést az ingatlanról. Ismertessük a tulajdonságokat, a helyszínt, a méreteket, a szobák számát és a felszereltséget. Adjunk hozzá vonzó fotókat a házról, lakásról.
Hatékony hirdetési lehetőség vár mindenkire a megveszLAK.hu oldalán, ahol számos eladó ingatlan várja, hogy valakinek az otthona lehessen.
Amennyiben nem akarunk felületesnek tűnni fontos, hogy az alaprajzról ne feledkezzünk meg. Sok hirdető - még a hivatásos ingatlanosok között is - hajlamos figyelmen kívül hagyni ezt. Pedig a legtöbbek számára ez egy nagyon sarkalatos pont, hiszen hiába a lenyűgöző fotók a belső terekről, ha nem tudjuk elképzelni, hogy azok mégis hogyan állnak össze az ingatlanban.
Használjunk olyan ingatlanhirdetési platformokat, amelyek nagy látogatottsággal rendelkeznek, és széles körben ismertek. Példa erre az Airbnb.hu és a Booking.com, amik alkalmi szállásokat kínálnak, eladó ingatlan hirdetés pedig számos található a megveszLAK.hu oldalán.
Győződjünk meg róla, hogy a hirdetés jól optimalizált kulcsszavakkal rendelkezik, így könnyebben megtalálható lesz a keresőmotorokban. Használjunk releváns kulcsszavakat, például "eladó ház" vagy "bérelhető lakás", és a város vagy kerület nevét se felejtsük el megadni.
Sokak számára a keresőoptimalizálás még most is mumus, de minimum gyerekcipőben jár, pedig egyáltalán nem bonyolult dolog. Alapszinten elég az is, ha beleképzeljük magunkat a másik oldal helyzetébe, és átgondoljuk milyen módon keresnek az adott ingatlanra.
A fotók és videók segítségével mutassuk be az ingatlant. Ügyeljünk arra, hogy a képek jó minőségűek legyenek, és bemutassák az ingatlan legjobb tulajdonságait. Válasszunk különböző szögeket és részleteket, hogy felkeltsük az érdeklődést.
Ha lehetséges készítsünk virtuális túrát is az ingatlanról. Ez lehetővé teszi a potenciális vásárlók vagy bérlők számára, hogy online megtekinthessék az ingatlant, mintha valóban ott lennének. Ez növeli az érdeklődést és csökkenti az esetleges személyes látogatások számát, hiszen már tényleg csak az fog eljönni, akinek az eddigiekben elnyerte a tetszését az ingatlanunk.
A jól megszerkesztett hirdetést érdemes a közösségi média profiljainkon is megosztani, hogy minél több emberhez eljussanak, és nagyobb valószínűséggel találjunk potenciális vevőket vagy bérlőket.
(Fizetett PR cikk)