Hogyan hirdessük meg az ingatlanunkat, ha tényleg el akarjuk adni? (x)
Hogyan hirdessük meg az ingatlanunkat, ha tényleg el akarjuk adni? (x)

www.megveszlak.hu

2023. 05. 16.
Olyan helyzetben, amikor kevesebben akarnak ingatlant vásárolni, és egyre több az eladó ház, illetve lakás fontos, hogy a hirdetésünk semmiképpen ne látszódjon amatőrnek, és kitűnjön valamilyen módon a tömegből. Az online térben való ingatlanhirdetés lehetővé teszi, hogy a magánszemélyek hatékonyan és széleskörűen elérjék a potenciális vásárlókat, bérlőket. Ehhez adunk néhány tippet a következő bejegyzésben.

Ez egy PR cikk

Alapos és részletes hirdetés

Hozzunk létre egy alapos és informatív hirdetést az ingatlanról. Ismertessük a tulajdonságokat, a helyszínt, a méreteket, a szobák számát és a felszereltséget. Adjunk hozzá vonzó fotókat a házról, lakásról.

Hatékony hirdetési lehetőség vár mindenkire a megveszLAK.hu oldalán, ahol számos eladó ingatlan várja, hogy valakinek az otthona lehessen.

Amennyiben nem akarunk felületesnek tűnni fontos, hogy az alaprajzról ne feledkezzünk meg. Sok hirdető - még a hivatásos ingatlanosok között is - hajlamos figyelmen kívül hagyni ezt. Pedig a legtöbbek számára ez egy nagyon sarkalatos pont, hiszen hiába a lenyűgöző fotók a belső terekről, ha nem tudjuk elképzelni, hogy azok mégis hogyan állnak össze az ingatlanban.

Megfelelő hirdetési platform

Használjunk olyan ingatlanhirdetési platformokat, amelyek nagy látogatottsággal rendelkeznek, és széles körben ismertek. Példa erre az Airbnb.hu és a Booking.com, amik alkalmi szállásokat kínálnak, eladó ingatlan hirdetés pedig számos található a megveszLAK.hu oldalán.

Keresőoptimalizálás

Győződjünk meg róla, hogy a hirdetés jól optimalizált kulcsszavakkal rendelkezik, így könnyebben megtalálható lesz a keresőmotorokban. Használjunk releváns kulcsszavakat, például "eladó ház" vagy "bérelhető lakás", és a város vagy kerület nevét se felejtsük el megadni.

Sokak számára a keresőoptimalizálás még most is mumus, de minimum gyerekcipőben jár, pedig egyáltalán nem bonyolult dolog. Alapszinten elég az is, ha beleképzeljük magunkat a másik oldal helyzetébe, és átgondoljuk milyen módon keresnek az adott ingatlanra.

Vizuális tartalmak

A fotók és videók segítségével mutassuk be az ingatlant. Ügyeljünk arra, hogy a képek jó minőségűek legyenek, és bemutassák az ingatlan legjobb tulajdonságait. Válasszunk különböző szögeket és részleteket, hogy felkeltsük az érdeklődést.

Ha lehetséges készítsünk virtuális túrát is az ingatlanról. Ez lehetővé teszi a potenciális vásárlók vagy bérlők számára, hogy online megtekinthessék az ingatlant, mintha valóban ott lennének. Ez növeli az érdeklődést és csökkenti az esetleges személyes látogatások számát, hiszen már tényleg csak az fog eljönni, akinek az eddigiekben elnyerte a tetszését az ingatlanunk.

A jól megszerkesztett hirdetést érdemes a közösségi média profiljainkon is megosztani, hogy minél több emberhez eljussanak, és nagyobb valószínűséggel találjunk potenciális vevőket vagy bérlőket.

 

(Fizetett PR cikk)

Aktuális hetilap
Kövessen minket!
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | info@nmhh.hu | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: hetek@hetek.hu. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!