Hirdetéskezelés ügynökségen keresztül – érvek és ellenérvek (x)
Hirdetéskezelés ügynökségen keresztül – érvek és ellenérvek (x)

www.toptarget.hu

2023. 03. 16.
A két legelterjedtebb online hirdetési rendszer a Google és a Facebook Ads. Azért van szükség ezek használatára, mert annyi tartalom kerül fel rájuk, hogyha valamilyen módon nem emeljük ki a sajátunkat, akkor elvesznének a többi hasonló között.

Ez egy PR cikk

Kiknek érdemes használni a hirdetéskezelő programokat?

Azt gondolhatnánk, hogy anyagilag csak nagyobb vállalkozásoknak éri meg reklámozni a termékeit, azonban pont az ellenkezője igaz. Az egy-két fős mikrovállalkozások sokkal inkább rászorulnak arra, hogy kitűnjenek a tömegből.

Ilyenkor két út kínálkozik: vagy a vállalkozás magára veszi a hirdetéskezelés terhét, vagy egy profi csapat, például a Toptarget Online Marketing Ügynökség kampánykezelési szolgáltatását veszi igénybe.

Hirdetéskezelés cégen belül

Vizsgáljuk meg jobban ezt a két lehetőséget és nézzük meg mik az előnyei és hátrányai.

Előnyök

Ha nem fizetünk egy marketing ügynökségnek, megspóroljuk a szolgáltatás díját, csak a hirdetések utáni kattintásokat számítja fel nekünk a Google vagy a Facebook.

További előnye annak, ha házon belül oldjuk meg az online marketinget az is, hogy egy ügynökséggel szemben jobban ismerjük a saját cégünket, jobb leírást tudunk adni egy termékről, tisztában vagyunk azzal, hogy pontosan kik a célcsoportunk.

Hátrányok

Szinte ezzel a két példával véget is ért az előnyök felsorolása. Mivel hiányzik a szakértelem, ezért kísérletezések vannak, túlköltéseket, mérési hibákat is elkövetünk.

Ha nincsen külön marketinggel megbízott munkatárs, akkor egy másik dolgozó kapja meg ezt a feladatot, akinek ez lehet, hogy túl megterhelő feladat. Nem tud kellő időt foglalkozni vele ezért nem válik folyamatossá a hirdetés.

A munkatárs el is mehet a cégtől és akkor kezdődik előröl a folyamat: marketing feladatok diszponálása, annak a meglévő munka melletti elvégzése, teherré válás stb.

Hirdetéskezelés marketing ügynökséggel

Természetesen az ügynökségi együttműködésnek is vannak előnyei és hátrányai. Kezdjük itt is az előnyökkel.

Előnyök

Az online marketinggel foglalkozó cégeknél megvan a szakértelem és a sokéves tapasztalat, így nincs szükség kísérletezésre, “üresjáratokra.” Gyorsan és hatékonyan tudják elkezdeni, felépíteni a kampányokat és nem csak egyfélét ismernek belőlük.

A marketinges munkaidejében csak ezzel foglalkozik, eljár különböző képzésekre, fejleszti magát. Ezek mellett komplex feladatvégzésre is alkalmasak ezek a cégek: legyen szó programozási, grafikai munkákról, weboldal készítéséről vagy szövegírásról.

A szolgáltatást folyamatosan biztosítja, több szakembere van, ezért nem kell attól tartani, ha egy munkatárs felmond.

Hátrányok

Hátrányok közül kettőt lehet felsorolni. Az első az, hogy a céget kevésbé ismerik vagyis idő, míg beletanulnak abba hogy, mit is hirdetnek. A második természetesen maga az ügynökségi szolgáltatás díja. 

Ebből a rövid felsorolásból is látszik, hogy a hirdetéskezelés egy külön szakma, amely hozzáértést kíván. Ha figyelembe vesszük, hogy szaktudásuk révén jobb eredményeket érhetünk el, megtérülhet befektetésünk és bevételünk is emelkedésnek indul.

 

(Fizetett PR cikk)

Aktuális hetilap
Kövessen minket!
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | info@nmhh.hu | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: hetek@hetek.hu. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!