"Ki a nő?" - teszi fel a kérdést a narrátor a reklámfilm elején. "Elért eredmények története, amit egyre gyorsabban törölnek el? Feminin természeti erő? Nővér, leány, anya? A gyermekszülés csodája? Gondviselő?" - folytatja, majd gyorsan rátért a feminista mozgalom által elért eredményekre:
"Egy harcos, aki kiharcolta a helyét, melyet most vesznek el tőle?" - kérdezi a narrátor, miközben utal az új amerikai legfelsőbb bíró kinevezésére, aki meghallgatásán nem tudta meghatározni, ki is a nő.
Ahogy arról korábban beszámoltunk, nem tudta definiálni a „nő” fogalmát szenátusi meghallgatásán az amerikai legfelsőbb bírói posztra jelölt Ketanji Brown Jackson arra hivatkozva, hogy nem biológus, és nem is az ő hatáskörébe tartozik, hogy erre választ adjon.
"Meddig nézzük tétlenül, és meddig nem állunk ki a nőiesség szent értékei mellett, ahogy lassan minden értelmét elveszíti?"
- fogalmazódik meg a felhívás a reklámfilm vége felé. Az Égard Watches narrátora ekkor, végszóként határozottan kijelenti:
"hiszünk abban, hogy az a nő, aki annak születik!"
„Olyan reklámkampányt készítettünk, amely ünnepli nagyanyáinkat, anyáinkat, testvéreinket, nagynénjeinket és lányainkat, és mindent, amit ők képviselnek, hogy éles kontrasztot állítsunk azokkal a hazugságokkal szemben, amelyeket mindannyiunknak mondanak” – jelentette ki Ilan Srulovicz színész, a márka alapítója, kifejezve, hogy ezzel, a genderlobbival ellentétben ünnepelni kívánják a valódi nőket és nem pedig diszkriminálni.
Felhívást is intézett honfitársaihoz, melyben a valóság kimondására szólította fel őket:
„A transzneműek jogainak szorgalmazása már nem az egyenlőségről szól, hanem egy ügyesen kitalált hazugságról, amely a nők kárára megy. Arra kérünk minden amerikait, hogy csatlakozzon hozzánk, hogy kimondjuk az igazságot.”
Mivel a Youtube gyűlöletbeszédre hivatkozva letiltotta a magyar feliratos filmet, az angolnyelvűt itt tudja megtekinteni: