A spanyol divatmárka reklámjaiban használt fotósorozat nemzetközi szintű felháborodást váltott ki, amikor az Instagramon bemutatták a gyomorforgató fotókat a 14 millió követőtábornak.
A divatcég által szervezett fotózáson két kislány vett részt, akik a képeken egy-egy macit tartanak a kezükben.
Méghozzá olyan macikat, amikre erotikus jellegű, szadomazo (szadomazochista) láncokat és „bőrszerelést” adtak fel. A fotókon még egy tüskés kutyatál, valamint egy nyakörv is szerepelt.
A felháborodás következtében azonban a Balenciaga idővel eltávolította a képeket az összes hivatalos platformjáról.
De még mielőtt ez sikerült volna nekik, többen lementették a képeket, hogy emlékeztessenek rá, mivel is akart (volna) a cég kampányolni, és milyen botrányos eszközökkel és környezetben tartott gyermekfotózást.
A képek itt tekinthetők meg:
Balenciaga is promoting sexualisation and abuse of Children by making kids hold BDSM Bondage teddy bears.
— Oli London (@OliLondonTV) November 23, 2022
I don’t believe in cancel culture but when you use children to try and spread a sick message your brand deserves to be cancelled. #Balenciaga #BalenciagaGate pic.twitter.com/OBiagimksO
(abc / Hetek)
25 éve együtt - A Hetek jubileumi előfizetői akciójában a fődíj egy Toyota Aygo X személyautó. Részletek a hetilapban és a hetek.hu/elofizetes oldalon.